طراحی و رنگ‌بندی سری ویوو X200 به‌بیرون درز کرد

چندین برند تولیدکننده گوشی های هوشمند در ماه جاری میلادی و در کشور چین از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد. انتظار می‌رود که ویوو با معرفی سری ایکس ۲۰۰ در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر ماه) پیشتاز این رقابت باشد. اطلاعات فاش شده جدید، رنگ‌بندی و طراحی سری ویوو X200 را نشان می‌دهند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویوو X200 و X200 Pro در رنگ های یکسانی عرضه می‌شوند

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که ویوو ایکس ۲۰۰ و ایکس ۲۰۰ پرو در رنگ های یکسانی عرضه خواهند شد. ویوو ایکس ۲۰۰ پرو مینی اما در رنگ های متفاوتی به دست کاربران خواهد رسید. تصاویر فاش شده، مربوط به وب‌سایت JD هستند که طراحی و رنگ‌بندی سری ویوو X200 را فاش می‌کنند. گفته می‌شود که پیش‌فروش هر سه مدل از تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) آغاز شده و این تلفن های هوشمند در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) معرفی خواهند شد.

رنگ‌بندی ویوو ایکس ۲۰۰

ویوو X200 پرو

ویوو X200 پرو مینی

گوشی های Vivo X200 و X200 Pro در چهار رنگ مشکی نیمه شب، سفید مهتابی، آبی یاقوت کبود و تیتانیوم در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. مشخص نیست که آیا رنگ تیتانیومی واقعاً دارای فریمی از جنس تیتانیوم خواهد بود یا نه. Vivo X200 Pro Mini در رنگ های آبی و تیتانیومی عرضه نمی‌شود. در عوض می‌توان این گوشی را در رنگ های سفید، مشکی، صورتی و سبز تهیه کرد.

طراحی سری ویوو X200

به سراغ طراحی این گوشی های هوشمند آینده ویوو می‌رویم. به‌نظر می‌رسد که ویوو X200 و X200 Pro Mini دارای آرایش لنز های دوربین متقارن و یکسانی هستند که داخل یک حلقه فلزی بزرگ قرار گرفته است. اما آرایش لنز های دوربین X200 Pro متفاوت است. هر سه گوشی دارای فلاش LED هستند که در گوشه سمت راست بالای ماژول دوربین دیده می‌شود.

مطابق با گزارش منبع، چندی پیش یکی از مدیران ویوو تصویری از گوشی X200 را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند دارای نمایشگری با چهار لبه میکرو خمیده خواهد بود. انتظار می‌رود طراحی جلویی X200 Pro نیز مشابه مدل استاندارد باشد. در سوی دیگر، Vivo X200 Pro Mini احتمالاً دارای صفحه نمایشی تخت با اندازه‌ای کوچکتر خواهد بود.

طراحی متفاوت Vivo X200 را در کنار نسل قبلی آن ببینید

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ویوو چیست؟

نوشته طراحی و رنگ‌بندی سری ویوو X200 به‌بیرون درز کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.