ویدیو مربوط به کیس گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا برخلاف مدل نسل قبلی خود فاقد زوایای گرد شده بود در عوض از گوشه‌هایی تیز با زاویه 90 درجه بهره گرفت. در ادامه گوشی‌های نسل‌های بعدی گلکسی S اولترا نیز از طراحی مشابهی برخوردار بوده و همین موضوع، حمل طولانی‌مدت آنها در دست را تا حدی دشوار می‌کرد.

با این‌حال استفاده از چنین سبکی از طراحی نیز احتمالا به‌زودی متوقف می‌شود؛ چرا که بر اساس تمامی شواهد موجود، سامسونگ با عرضه گلکسی S25 اولترا بار دیگر به استفاده از طراحی با زوایای گردتر روی خواهد آورد. پیش‌تر در اوایل ماه جاری میلادی، رندرهایی از این سبک طراحی در فضای مجازی منتشر شد؛ اما افشای تصاویری از این دست در گذشته‌های دورتر نیز سابقه داشته است. یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe در ماه آگوست امسال تصاویری از ماکت‌های گلکسی S25 اولترا را منتشر و ادعا کرد که سامسونگ روند استفاده از طراحی با زوایای تیز را متوقف می‌کند. اکنون وی به شواهد جدیدی برای اثبات صحت ادعای خود دست یافته است.

یک ویدیو منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان‌دهنده کیس ژله‌ای مخصوص سامسونگ گلکسی S25 اولترا است. بر این اساس، بدنه گلکسی S25 اولترا از زوایای واقعا گرد شده برخوردار خواهد بود. این زوایا اگرچه به اندازه گلکسی S21 اولترا گرد نیستند؛ اما میزان انحنای آنها در مقایسه با مدل‌های گلکسی S22 اولترا، گلکسی S23 اولترا و گلکسی S24 اولترا به‌طور قابل‌توجهی بیش‌تر است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی آینده اولترا از حواشی بسیار باریک بهره خواهد برد؛ تا جایی‌که ضخامت آنها حتی از آیفون 16 پرو مکس اپل نیز کمتر خواهد بود. ضخامت این گوشی در مقایسه با مدل سال 2024 کمتر بوده و از 8.6 به 8.2 میلی‌متر کاهش خواهد یافت. بعلاوه وزن گوشی نیز سبک‌تر شده و از 232 گرم در گلکسی S24 اولترا به 219 گرم برای گلکسی S25 اولترا خواهد رسید. بعلاوه پهنای گوشی نیز احتمالا کمی کاهش یافته و از 79 به 77.6 میلی‌متر می‌رسد.

تمامی این موارد در کنار به‌کارگیری باتری با ظرفیت مشابه 5000 میلی‌آمپرساعتی از پیشرفت‌های عمده در ارگونومی دستگاه حکایت دارند.

رندر سامسونگ گلکسی S25 اولترا

انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های سری گلکسی S25 به‌جای استفاده توامان از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 روانه بازار شوند. نتایج تست بنچمارک مدل اولترا نیز همین فرضیه را مورد تائید قرار می‌دهد.

گلکسی S25 اولترا پیش‌تر گواهینامه پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای را دریافت کرد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت دارای ماهیت انحصاری بوده و یا در دو عضو دیگر خانواده گلکسی S25 نیز مشاهده خواهد شد. برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که تمامی مدل‌های سری پیکسل 9 گوگل و آیفون 16 اپل مجهز به اتصال ماهواره‌ای هستند.

نوشته ویدیو مربوط به کیس گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.