فامین ادز، بهترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران

اگر با گوگل ادز آشنا باشید، بدون شک با شرکت های ارائه دهنده خدمات تبلیغات گوگل ادز در ایران نیز آشنایی نسبی دارید. شرکت های مختلفی در ایران خدمات گوگل ادز را به شکل های مختلف، ارائه می دهند اما اینکه کدام شرکت در زمینه ارائه این خدمات بهترین است، سوالی است که می خواهیم در این مطلب به آن پاسخ دهیم.

فاکتور های مهم برای انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران

از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب بهترین شرکت تبلیغات در گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه و کارمزد پایین در ارائه خدمات

همانند هر سرویس دیگری، بحث مربوط به هزینه و درصد کارمزد در این نوع خدمات هم، می تواند یکی از مهم ترین فاکتور ها از نظر کاربران باشد. موضوع کارمزد در گوگل ادز به خصوص برای افرادی که فقط از خدمات شارژ اکانت استفاده می کنند اهمیت دو چندان دارد. چرا که در این حالت، مدیریت کمپین گوگل ادز توسط کارفرما انجام می شود و فقط شارژ اکانت توسط شرکت ارائه دهنده خدمات گوگل ادز انجام می شود. بنابراین در این شرایط، هرچقدر مبلغ مربوط به کارمزد شارژ اکانت کمتر باشد برای شخص مورد نظر مناسب تر است.

پشتیبانی منظم و حرفه ای

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب شرکت های ارائه دهنده خدمات گوگل ادز، ساعات ارائه خدمات و نحوه پشتیبانی آن ها می باشد. وب سایت ها و کسب و کارهای مختلفی از تبلیغات گوگل برای فروش و توسعه برند خود استفاده می کنند که ممکن است هرکدام از آن ها در ساعات خاصی از شبانه روز فعال باشند. بنابراین پشتیبانی شبانه روزی، انجام شارژ در سریع ترین زمان ممکن و امکان ارائه خدمات همه روزه حتی در روز های تعطیل می تواند دلیل خوبی برای انتخاب یک شرکت در حوزه خدمات گوگل ادز باشد.

همچنین بهتر است یک راه ارتباطی آسان بین شما و اکانت منیجر تبلیغات شما وجود داشته باشد. قطعا تعامل بین کارفرما و کارشناسی که وظیفه اجرای کمپین تبلیغاتی شما را دارد در نتیجه گیری هرچه بیشتر از تبلیغات کمک زیادی می کند. بنابراین بهتر است امکان ارتباط روزانه شما و اکانت منیجر تبلیغات شما وجود داشته باشد تا هم شما در جریان جزئیات تبلیغات قرار بگیرید و هم اکانت منیجر تبلیغات شما در جریان بازخورد تبلیغات شما قرار بگیرد.

دانش فنی و تخصص بالا در حوزه گوگل ادز

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در انتخاب یک شرکت در حوزه تبلیغات گوگل ادز در نظر گرفت، دانش و تخصص تیم فنی آن شرکت است. قوانین و خطی مشی های گوگل برای اجرای تبلیغات به صورت مداوم در حال به روز رسانی است، و روز به روز سختگیری های گوگل بیشتر از قبل می شود. هدف گوگل از اجرای این قوانین سختگیرانه، ایجاد یک بستر امن و برابر برای کسب و کارها و همچنین کاربران است. اما اگر با این قوانین آشنا نباشید، همواره خطر مسدود شدن اکانت گوگل ادز شما وجود خواهد داشت.

علاوه بر این موضوع، ایجاد یک کمپین گوگل ادز شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما ایجاد یک کمپین هدفمند که بتواند به بهترین شکل برای شما جذب مشتری را به همراه داشته باشد کاره ساده ای نیست و مستلزم آشنایی و تسلط کامل به گوگل ادز و انواع استراتژی های آن دارد.

بنابراین اطمینان از این موضوع که تبلیغات شما توسط یک تیم حرفه ای، متخصص و آشنا به قوانین گوگل انجام می شود می تواند یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات گوگل ادز باشد.

ارائه گزارش های شفاف از تبلیغات

شما به عنوان کارفرما حق دارید بایت هزینه ای که صرف تبلیغات خود کرده اید، گزارش دریافت کنید و شرکت های تبلیغاتی می بایست گزارش های شفاف و واقعی را از عملکرد کمپین تبلیغاتی شما، تعداد نمایش و کلیک های دریافتی، هزینه مصرف شده به ازای کلمات کلیدی مختلف، زمان نمایش تبلیغات و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار دهند.

دریافت گزارش از تبلیغات یکی از بدیهی ترین موضوعات در خصوص گوگل ادز است و اگر شرکت یا شخص خاصی، شما را در جریان جزئیات کمپین تبلیغاتی قرار نمی دهد قطعا نمی تواند انتخاب درستی برای شما باشد.

بهترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران کدام شرکت است؟

شرکت های مختلفی در ایران خدمات گوگل ادز را ارائه می دهند که برخی از آن ها عملکرد های بسیار خوب و حرفه ای را دارند. مطمئنا هر شرکتی مشتریان راضی و ناراضی خود را دارد اما اگر قرار به انتخاب یک شرکت به عنوان بهترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران باشد، قطعا شرکت تبلیغاتی فامین ادز، انتخاب کاربران است.

کارشناسان متخصص فامین ادز با آشنایی کامل به قوانین و پالیسی های گوگل ادز و همچنین شناخت کامل استراتژی های گوگل ادز یک کمپین تبلیغاتی هدفمند و دقیق برای شما ایجاد می کنند که می توانید از ابتدا شاهد دریافت بازخورد مثبت از تبلیغات خود باشید.

امکان دریافت گزارش لحظه ای، دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز، ارتباط مستقیم با اکانت منیجر اختصاصی، امکان شارژ اکانت در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیلات، شارژ اکانت گوگل ادز با کارمزد معقول و مقرون به صرفه، بهینه سازی تبلیغات و لندینگ پیج های وب سایت شما تنها بخش کوچکی از خدمات تیم تبلیغات گوگل شرکت فامین ادز است.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

سایر خدمات آژانس تبلیغاتی فامین ادز

همچنین اگر قصد استفاده از خدمات سئو سایت را هم داشته باشید می توانید از مشاوره متخصصین سئو این مجموعه استفاده کنید. تیم سئو فامین ادز با داشتن بیش از ده ها پروژه موفق سئو، عملکرد فوق العاده ای را در بحث سئو وب سایت های مختلف در کارنامه خود داشته است.

علاوه بر خدمات گوگل ادز و سئو،‌ خدمات طراحی سایت نیز جز آن دسته خدماتی است که توسط شرکت فامین ادز ارائه می شود. کیفیت وب سایتی که برای کسب و کار شما طراحی می شود هم در نتیجه سئو سایت شما تاثیر دارد و هم در مبحث گوگل ادز. بنابراین اینکه وب سایت شما توسط چه مجموعه ای و با چه کیفیتی طراحی می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سخن آخر

همانطور که در همین مطلب اشاره شد شرکت های زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ در ایران فعال هستند که برخی از آن ها عملکرد های قابل قبولی را در خصوص خدماتی اینترنتی داشته اند. در این مقاله تنها به یکی از بهترین شرکت های فعال در این حوزه اشاره شد و شما می توانید خدمات مختلف مربوط به وب سایت خود را با خیال راحت به مجموعه فامین ادز بسپارید.

نوشته فامین ادز، بهترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.