رندر پیکسل 9a طراحی گوشی میان‌رده آینده گوگل را نشان می‌دهد

سری Pixel 9 گوگل کمی بیش از یک ماه پیش عرضه شد، اما یک مدل دیگر از این خانواده نیز در راه است؛ Pixel 9a. طبق معمول، ما انتظار داریم که این گوشی بهار سال آینده و درجریان رویداد Google I/O معرفی شود. امروز اما به‌لطف رندر Onleaks، نگاهی اولیه به طراحی پیکسل 9a را خواهیم داشت.

رندر پیکسل 9a گوگل

از زمان عرضه گوشی‌های پیکسل با تراشه تنسور در چند سال گذشته، طراحی این دستگاه‌ها شامل یک نوار دوربین در پنل پشتی بوده است که تمام عناصر دوربین را در خود جای داده است. این طراحی اما در طول سال‌ها و متناسب با عوامل مختلف تغییر کرده، اما به‌سرعت به قابل تشخیص‌ترین جنبه دستگاه‌های پیکسل اخیر گوگل تبدیل شده است.

رندر پیکسل 9a گوگل

رندر پیکسل 9a گوگل

بااین‌حال، رندرهای جدید Pixel 9a طراحی جدید گوشی میان‌رده آینده گوگل را نشان می‌دهد که نوار دوربین ندارد، بلکه دارای دوربین‌هایی هم‌سطح با پنل پشتی دستگاه است. مشابه برخی از دستگاه‌های ال‌جی پیش از خروج این شرکت از بازار گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها عمدتاً به‌صورت کاملاً تخت در پشت پیکسل 9a قرار گرفته‌اند و فلاش LED نیز در سمت راست دیده می‌شود.

این تغییر در طراحی اولین بار توسط یک نمونه اولیه که در اواخر ماه اوت ظاهر شد، نشان داده شد.

هیچ اطلاعاتی از ابعاد دستگاه یا جزئیات دیگری در مورد Pixel 9a ارائه نشده است. افشاگری‌هایی از این نوع معمولاً ابعاد را نیز درکنار طراحی ارائه می‌دهند، بنابراین دیدن این‌که این بار این مورد وجود ندارد، بسیار عجیب است.

انتظار می‌رود پیکسل 9a در اواسط سال 2025 به‌عنوان یکی از پنج دستگاه جدید پیکسلی که سال آینده عرضه می‌شوند، معرفی شود.

نظر شما درباره رندر و طراحی Pixel 9a گوگل چیست؟

نوشته رندر پیکسل 9a طراحی گوشی میان‌رده آینده گوگل را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.