طراحی جلوی وان پلاس ۱۳ توسط منابع رسمی منتشر شد

وان پلاس سبد محصول گسترده‌ای در بخش موبایل ندارد. این موضوع در بخش نمونه‌های پرچمدارش هم صادق است. آن‌ها احتمالا تصمیم داشته باشند که امسال هم فقط یک عدد دستگاه پرچمدار عرضه کنند. طبق سنت نام‌گذاری آن‌ها، این دستگاه باید OnePlus 13 نام داشته باشد. به تازگی طراحی جلوی وان پلاس ۱۳ توسط منابع رسمی منتشر شده که می‌تواند نگاه جالبی نسبت به این دستگاه به ما بدهد.

طراحی جلوی وان پلاس ۱۳

لوئیس لی یعنی مدیر OnePlus چین، اولین نگاه به OnePlus 13 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشت. این تصویر تنها قسمت جلویی گوشی یا به طور خاص، فقط صفحه نمایش را با یک سوراخ کوچک در مرکز لبه بالا نشان می‌دهد.

بر اساس این تصویر می‌توان گفت که حاشیه‌ها باریک به نظر می‌رسند، اما به سختی می توان اظهار نظر قطعی کرد چرا که دستگاه به طور کامل مونتاژ نشده است.

البته باید گفت قهرمان این پست، نسل دوم Oriental Screen برند BOE است که OnePlus 13 با آن عرضه خواهد شد. نسل قبلی آن یعنی OnePlus 12 دارای صفحه نمایش نسل اولOriental Screen بود که با حداکثر روشنایی 4500 نیت، رزولوشن 3168 در 1440p پیکسل، رفرش‌ریت 120 هرتز، کاهش نور PWM با فرکانس بالای 2160 هرتز و تراکم پیکسلی 510PPI بود.

لی جی می گوید که “نسل دوم Oriental Screen” عملکرد بهتری را ارائه می دهد و ادعا می کند که “بسیار جلوتر از سایرین” خواهد بود.

این به چه معناست؟ حقیقتا ما هیچ ایده‌ای نداریم و باید صبر کرد و دید که خروجی کار چیست.

مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۳ چیست؟

وان پلاس 13 باید دارای تراشه پرچمدار آتی کوالکام باشد. برخی آن را اسنپدراگون ۸ الیت و برخی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ می‌نامند. این تراشه با حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X همراه می‌شود.

طبق گواهی 3C، این گوشی از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند. گزارش ها حاکی از آن است که وان پلاس ۱۳ دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژ بی‌سیم 50 واتی را ارائه می دهد.

از نظر دوربین، انتظار می‌رود که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شود، در حالی که قاب پشتی دارای یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی به قرار زیر است:

۱- دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به حسگر تصویر سونی LYT-808 با OIS

۲- دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی LYT-600

۳- دوربین تله فوتو پریسکوپی ۳ برابر با رزلوشن 50 مگاپیکسلی و حسگر تصویر سونی LYT-600

همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای گواهی IP69، دکمه اسلایدی سایلنت، فریم فلزی و تمرکز روی کیفیت ویبره باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۱۳ هستید؟

نوشته طراحی جلوی وان پلاس ۱۳ توسط منابع رسمی منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.