مشخصات دوربین و پردازنده گوشی آیفون 16 اپل فاش شد

طی مدت دو هفته گذشته مجموعه‌ای از گزارش‌ها درباره آیفون‌های سال 2024 اپل در فضای آنلاین منتشر شد. اکنون جزئیات جدیدی درباره مشخصات دوربین و پردازنده سری آیفون 16 منتشر شده است.

آخرین اطلاعات در این زمینه توسط یک افشاگر مشهور در شبکه اجتماعی چینی Weibo ارائه شده است. با نگاهی به پست منتشر شده در فضای آنلاین می‌توان دریافت که تراشه A18 Bionic اپل بر پایه فرآیند 3 نانومتری کمپانی TSMC تولید خواهد شد.

این پردازنده احتمالا در آیفون 16 به‌کار گرفته شده و همانند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و Dimensity 9400 شرکت مدیاتک، تراشه پرچمدار نسل آینده اپل به‌شمار خواهد رفت.

افشاگر با شناسه Smart Pikachu می‌افزاید که هر 3 پردازنده احتمالا در یک بازه زمانی مشابه طی سال 2024 عرضه خواهند شد. به گفته وی سری A18 Bionic در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از اتصال وای‌فای 6E و وای‌فای 7 به بازار عرضه خواهد شد. بعلاوه این پردازنده امکان پشتیبانی از دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند.

این موضوع با گزارش‌های پیشین مطابقت دارد. بر اساس شایعات، آیفون 16 مجهز به یک لنز تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود. پیش از این جزئیات ساختاری آیفون 16 و همچنین دکمه جدید دوربین در سری آیفون 16 پرو مورد اشاره قرار گرفت. متاسفانه این موارد تنها جزئیات ارائه شده توسط فرد افشاگر محسوب می‌شوند.

نوشته مشخصات دوربین و پردازنده گوشی آیفون 16 اپل فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.