آنر ۲۰۰ اسمارت با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد

گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند مناسب کاربرانی است که بدون هزینه زیاد، ویژگی های خوب را می‌خواهند. این دستگاه در مقایسه با آنر ۲۰۰، آنر ۲۰۰ پرو و ۲۰۰ لایت، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

آنر ۲۰۰ اسمارت از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

آنر ۲۰۰ اسمارت دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل دارد. این نمایشگر توانایی تولید ۱۶.۷ میلیون رنگ را داشته و تصاویر نسبتاً زنده و واضح به نظر می‌رسند. این پنل با شیشه آلومینوسیلیکات محافظت می‌شود که دوام بالایی دارد.

Honor 200 Smart

Honor 200 Smart

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Honor 200 Smart را بر عهده دارد که برای کار های روزمره مانند رسانه های اجتماعی و تماشای فیلم مناسب است. این گوشی جدید آنر به ۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. این میزان ممکن است برای کاربرانی که برنامه های زیادی را به‌طور همزمان اجرا می‌کنند یا به حافظه داخلی زیادی نیاز دارند، کافی نباشد. اما برای اکثر افراد کارآمد خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor 200 Smart دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد و برای دوربین تشخیص عمق یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. با وجود آنکه دوربین اصلی این دستگاه ویژگی‌ های پیشرفته گوشی های پرچمدار را ندارد اما می‌تواند در شرایط نوری مختلف، عکس های مناسبی بگیرد. آنر ۲۰۰ اسمارت توانایی ضبط ویدئو های 1080P را داشته و قابلیت زوم دیجیتال ۸ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده که آن هم می‌تواند ویدئو های 1080P ضبط کند.

این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که Honor 200 Smart شارژدهی طولانی را ارائه کند و باتری آن با سرعت مناسبی شارژ شود. این تلفن هوشمند از شبکه 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، و NFC برای انتقال سریع اطلاعات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور مجهز شده و از قابلیت تشخیص چهره برخوردار است.

رنگ‌بندی و قیمت Honor 200 Smart

مطابق با گزارش Gizmochina، علاقه‌مندان می‌توانند Honor 200 Smart را در دو رنگ مشکی نیمه شب و سبز جنگلی تهیه کنند. نسخه مشکی رنگ ضخامت ۸.۰۹ میلی‌متری و وزن ۱۹۱ گرمی دارد. نسخه سبز این تلفن هوشمند اما ضخامت ۸.۲۴ میلی‌متری و وزن ۱۹۳ گرمی دارد.

هم‌اکنون این گوشی در وب‌سایت رسمی آنر گلوبال موجود است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۲۱۹.۹۰ یورو تهیه کنند.

سری آنر ۲۰۰ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید آنر چیست؟

نوشته آنر ۲۰۰ اسمارت با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.