شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی هواوی میت XT Ultimate رونمایی کرد

شرکت Caviar به خاطر تولید دستگاه‌های لوکس سفارشی به شهرت رسیده است. اکنون این برند با معرفی یک محصول سفارشی دیگر به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده است. گوشی تاشو سه‌گانه هواوی موسوم به میت XT Ultimate اوایل ماه جاری در چین رونمایی شد.

این گوشی تاشو با گزینه‌های رنگی مشکی و قرمز و قیمت‌گذاری پایه 19999 یوان (2850 دلار/ 2555 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نسخه سفارشی هواوی میت XT Ultimate که توسط شرکت Caviar طراحی شده است؛ بخشی از کالکشن Rich Colors به‌شمار رفته و در دو ورژن Black Dragon و Gold Dragon قابل سفارش است.

مدل Black Dragon از اژدهای Xuanlong در اساطیر چینی الهام گرفته شده است. این مدل دارای پوشش چرم تمساح مشکی‌رنگ با ظاهری شبیه به فلس‌های اژدهای Xuanlong است. همچنین استفاده از روکش طلا به طراحی برجسته‌تر آن کمک کرده است.

از سوی دیگر مدل Gold Dragon به‌طور کامل با طلای 24 عیار پوشانده شده و سطح آن دارای بافتی از شمشیرهای امپراطوری تولید شده در شهر چینی Longquan است. هنر چینی آهنگری شمشیر چند لایه از این شهر سرچشمه می‌گیرد.

تصاویر هواوی میت XT Ultimate Black Dragon

به گفته Caviar از هر دو نسخه 88 واحد تولید خواهد شد؛ چرا که در فرهنگ چینی، 88 به‌عنوان یک عدد خوش‌یمن قلمداد می‌شود. هر دو مدل با حافظه‌های داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایتی عرضه خواهند شد.

نسخه Black Dragon به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 12770، 13200 و 13630 دلار قابل سفارش است؛ در حالی‌که مدل Gold Dragon با قیمت‌گذاری 14500، 14930 و 15360 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد هواوی میت XT Ultimate که پیش‌تر توسط هواوی عرضه شده است؛ هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در بازار چین قابل دسترس بوده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در 3 ماهه نخست سال 2025 روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

تصاویر هواوی میت XT Ultimate Gold Dragon

نوشته شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی هواوی میت XT Ultimate رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.