مدل گلوبال ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

معمولا شیائومی بین مدل گلوبال و چین خانواده Redmi Note تفاوت‌های قابل توجهی می‌گذارد. به نظر می‌رسد که این روند در سری Redmi Note 14 Pro شیائومی نیز ادامه خواهد داشت. اما این تفاوت کجا خواهد بود؟ به تازگی گزارش شده مدل گلوبال ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

مدل گلوبال ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی

شیائومی اخیراً از سری Redmi Note 14 Pro در چین رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در دسترس هستند. با این حال، این برند تغییراتی ایجاد خواهد کرد و تصمیم دارد سری Redmi Note 14 Pro را با دوربین 200 مگاپیکسلی در بازار جهانی معرفی کند. این اطلاعات از رام HyperOS ارائه شده Redmi Note 14 Pro و Pro Plus استخراج شده که نشان می‌دهد نسخه گلوبال آن‌ها دارای حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ خواهند بود.

سامسونگ ISOCELL HP3 سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های 0.56μm معرفی شد

این تغییر نشان می‌دهد که حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی JN1 ایزوسل سامسونگ در نسخه چین به بازار جهانی وارد نخواهد شد. البته این گزارش به ما می‌گوید که همان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای بازار هند هم استفاده خواهد شد!

با معرفی سری ردمی نوت 14 پرو، سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی توجه زیادی را به خود جلب کرد. شیائومی در حال آماده سازی برای معرفی سری ردمی نوت 14 پرو در بازار جهانی است و بر همین اساس تغییراتی را در گوشی های هوشمند جدید اعمال خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که ردمی نوت 14 پرو و ​​پرو پلاس با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ عرضه شوند.

نسخه چینی Redmi Note 14 Pro Plus از سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی OVX8000 استفاده می‌کند. اما این بخش در نسخه گلوبال آن تغییر می‌کند. همچنین به جای دوربین تله فوتو، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی OV02B10 استفاده می‌شود.

در مقابل Redmi Note 14 Pro دارای سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ است که باید بهتر از Sony IMX882 در نسخه چینی این دستگاه باشد. امیدواریم شیائومی بتواند کاربران را با یک نرم افزار خوب دوربین هم شگفت زده کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید عدد ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی در بازار جهانی بازخورد بهتری بگیرد؟

ردمی نوت ۱۴ پرو و پرو پلاس با طراحی جدید و استاندارد IP69 رونمایی شد

نوشته مدل گلوبال ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.