ایکس برای رفع فیلتر در برزیل همچنان درگیر پرداخت جریمه است

دیوان عالی برزیل اعلام کرد که پلتفرم اجتماعی ایکس علی‌رغم اثبات پایبندی به دستورات قضایی، برای رفع فیلتر در این کشور باید جریمه‌ای سنگین به ارزش بیش از ۵ میلیون دلار پرداخت کند.

در ادامه‌ی تنش بین ایکس و دادگاه برزیل، این پلتفرم اجتماعی با وجود اعلام آمادگی برای همکاری با مقامات قضایی، همچنان با چالش پرداخت جریمه‌های تعیین شده روبرو است.

قاضی الکساندر دی موراس در حکم اخیر خود اعلام کرد که ایکس علاوه بر جریمه‌های قبلی، باید مبلغ قابل توجهی را به عنوان جریمه‌ی جدید پرداخت نماید. این در حالی است که ایکس مدعی است تمام تعهدات خود را در راستای جلوگیری از انتشار محتوای نفرت‌انگیز و تعیین نماینده‌ی قانونی محلی انجام داده است.

گفتنی است که فیلترینگ ایکس در برزیل از اواخر آگوست به دلیل عدم رعایت برخی دستورات قضایی اعمال شده بود. ایلان ماسک، مالک ایکس، در ابتدا این دستورات را محکوم کرده بود، اما پس از مدتی کوتاه از موضع خود عقب‌نشینی کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که اختلافات میان ایکس و دادگاه برزیل همچنان ادامه دارد و پرداخت جریمه‌های تعیین شده، یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این پلتفرم اجتماعی برای رفع فیلتر در این کشور است.

نوشته ایکس برای رفع فیلتر در برزیل همچنان درگیر پرداخت جریمه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.