طراحی قاب پشتی Oppo Find X8 لو رفت، مشابه وان پلاس

طراحی نمای جلو Oppo Find X8 اخیراً از طریق برخی از تصاویر زنده به بیرون درز کرده بود و حاشیه نمایشگر بسیار کم را نشان می‌داد. حتی این حاشیه نمایشگر از آیفون ۱۶ پرو مکس هم کمتر خواهد بود که در نوع خود جالب است. حالا اما طراحی قاب پشتی Oppo Find X8 لو رفته که نمای مشابه وان پلاس اوپن را نشان می‌دهد.

طراحی قاب پشتی Oppo Find X8

تصویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده، طراحی ظاهری قاب پشتی Oppo Find X8 را نشان می‌دهد. از نظر ظاهری باید گفت Oppo با لبه‌های صاف مشابه آیفون و جزیره دوربین مشابه وان پلاس اوپن پیش رفته است.

این دستگاه دارای دوربین اصلی سه‌گانه خواهد بود و علامت “H” در وسط جزیره دوربین به این معنی است که Oppo با Hasselblad برای تنظیم دقیق نرم افزار دوربین و همچنین دقت رنگ کار خواهد کرد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود از نظر اندازه کوچکتر است و برآمدگی دوربین کمتری دارد.

از نظر عملکرد، Find X8 احتمالاً دارای تراشه مدیاتک Dimensity 9400 است که اخیراً در Geekbench دیده شده و نتایج خوبی را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نشان می‌دهد.

طبق گزارش اخیر، اوپو Find X8 با یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، در حالی که X8 Pro دارای یک باتری کمی بزرگتر با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعت و با شارژ بی سیم 50 واتی است.

هر دو مدل از شارژ سیمی 80 واتی نیز پشتیبانی خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به طراحی با گواهی IP69، دکمه اسلایدی سایلنت و دکمه کنترل دوربین اختصاصی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر اوپو Find X8 هستید؟

نوشته طراحی قاب پشتی Oppo Find X8 لو رفت، مشابه وان پلاس اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.