عمر باتری شیائومی 14T Pro مشخص شد، بهتر از نسل قبل

دیروز بود که شیائومی 14T پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس معرفی شد. این دستگاه یک پرچمدار اقتصادی است که می‌تواند مورد توجه کاربران قرار بگیرد. اگر جز افرادی هستید که به این دستگاه فکر می‌کنید، به تازگی عمر باتری شیائومی 14T Pro مشخص شده و بهتر از نسل قبل خواهد بود.

عمر باتری شیائومی 14T Pro

شیائومی 14T Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که ظرفیتی برابر با مدل قبلی است. همچنین اندازه نمایشگر مشابه نسل قبل بوده و به این لحاظ تشابه قابل توجهی با هم دارند. البته مدل جدید با تراشه به‌روزتر مدیاتک و سیستم عامل اندروید ۱۴ پیش‌فرض عرضه می‌شود.

بیاید با هم ببینیم عملکرد باتری Xiaomi 14T Pro در مقابل نسل قبل و البته رقبایش چطور بوده است؟

عمر باتری شیائومی 14T Pro

عمر باتری شیائومی 14T Pro

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی باتری شیائومی ۱۴ تی پرو برابر ۱۲ ساعت ۳۲ دقیقه بوده که بهتر از ۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه شیائومی ۱۳ تی پرو است.

بیشترین پیشرفت نسبت به نسل قبل را می‌توان در بخش وبگردی دید که ۲ ساعت ارتقا وجود دارد. پخش ویدئو حدود ۱ ساعت بهتر است اما در بحث گیمینگ و زمان مکالمه کمی عقب‌گرد داریم.

در مقابل رقبای موجود در لیست نیز عملکرد بدی را شاهد نیستیم. باید توجه داشت که محصولی مثل وان پلاس ۱۲ باتری بزرگتری دارد و ذاتا پرچمدار است اما در بحث خروی باتری بهترین در این لیست محسوب می‌شود، بهترینی که البته در بحث بازی کمتر دوام می‌آورد.

سرعت شارژ شیائومی 14T Pro چقدر است؟

شیائومی 14T Pro می‌تواند تا توان ۱۲۰ وات شارژ شود. اما دیگر سرشارژ درون جعبه ارائه نمی‌شود! این تست با سرشارژر ۱۲۰ واتی شیائومی انجام شده و حداکثر توانی که دستگاه دریافت می‌کند ۹۸ وات است.

به این ترتیب شما می‌توانید باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری شیائومی ۱۴ تی پرو را تنها در مدت ۲۳ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید که یک عدد کاملا تحسین برانگیز است.

در ۱۵ دقیقه اول شما به ۷۴ درصد باتری خواهید رسید که این عملکرد نیز قابل توجه است.

سرعت شارژ شیائومی 14T Pro

سرعت شارژ شیائومی 14T Pro

شیائومی 14T Pro از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. مشخصات می‌گوید حداکثر توان آن 50 وات است و برای شارژ با این توان نیاز به تجهیزات جانبی اختصاصی مناسب دارید. در صورت تکمیل بودن همه موارد، شارژ کامل با این روش ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

نظر شما درباره این عملکرد باتری شیائومی ۱۴ تی پرو چیست؟

نوشته عمر باتری شیائومی 14T Pro مشخص شد، بهتر از نسل قبل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.