مقاوم ترین گوشی آنر به زودی معرفی خواهد شد

یک سال پیش بود که آنر X9b با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و نمایشگر OLED دولبه خمیده معرفی شد. یکی از دلایل خرید اصلی این دستگاه را می‌توان تمرکز Honor بر مقاومت آن دانست. حالا به نظر می‌رسد عرضه جانشین آن نزدیک است، چرا که با تیزر رسمی اعلام شده مقاوم ترین گوشی آنر به زودی معرفی خواهد شد.

مقاوم ترین گوشی آنر

رندر آنر مجیک ۷ پرو

گوشی اقتصادی Honor X9b چندین ویژگی محافظت در برابر افتادن را ارائه می‌دهد. یکی از آن‌ها نمایشگر “Ultra-Bounce Anti-Drop Display” بود که برای مقاومت در برابر سقوط طراحی شده بود. آنر ادعا می‌کرد این نمایشگر می‌تواند تا ارتفاع ۱.۵ متری در برابر سقوط مقاومت کند.

آنر مالزی در حال حاضر تیزری برای معرفی یک دستگاه مقاوم جدید منتشر کرده که باید Honor X9c باشد. در حالی که ما تصویر واقعی از این گوشی نداریم، تیزرها به وضوح به نام دستگاه و مقاومت ساختاری آن اشاره می‌کنند.

آنر X9c باید مانند مدل قبلی خود در بخش میان رده قیمت گذاری شود. قیمت آنر X9b در حال حاضر و در بازار کشورمان حدود ۱۸ میلیون تومان است، پس به نظر می‌رسد که گوشی بعدی نیز باید در همین حدود قیمت باشد.

نظر شما درباره ایده یک گوشی اقتصادی با مقاومت بالا در برابر ضربه و افتادن چیست؟

نوشته مقاوم ترین گوشی آنر به زودی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.