ایربادز ردمی بادز ۶ شیائومی با قیمت ۳۰ دلاری معرفی شد

شیائومی رسماً از ردمی بادز ۶ رونمایی کرد. این ایربادز دارای عمر باتری ۴۲ ساعته بوده و با قیمت ۱۹۹ یوآن (تقریبا معادل ۳۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. این محصول جانشین ردمی بادز ۵ می‌شود و چندین ارتقاء کلیدی نسبت به نسل قبل دارد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی بادز ۶ لایت از فناوری حذف نویز فعال (ANC) برخوردار است

ردمی Buds 6 دارای درایور های دوگانه ۱۲.۴ میلی‌متری دینامیکی با پوشش تیتانیوم به‌همراه توییتر های پیزوالکتریک ۵.۵ میلی‌متری است. این محصول از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را همزمان به دو دستگاه متصل کرد.

Redmi Buds 6

این ایربادز جدید شیائومی به سیستم حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده و می‌تواند تا ۴۹ دسی‌بل از نویز اطراف را کاهش دهد. قابلیت حذف نویز این محصول دارای سه حالت مختلف است. Redmi Buds 6 همچنین صدای فضایی ۳۶۰ درجه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و اکولایزر این محصول از داخل اپلیکیشن شیائومی قابل تنظیم است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، عمر باتری ردمی بادز ۶ نسبت به نسل قبل افزایش یافته و هم‌اکنون شارژدهی ۴۲ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این ایربادز در سه رنگ سفید، مشکی و فیروزه‌ای قابل‌تهیه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با پرداخت قیمت ۱۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۳۰ دلار) خریداری کنند.

حدود سه هفته پیش نیز ردمی Buds 6 Lite با قیمت حدود ۲۰ یورو معرفی شده بود.

ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite رسما معرفی شد

با توجه به مشخصات و قیمت مذکور، نظر شما درباره Redmi Buds 6 چیست؟

نوشته ایربادز ردمی بادز ۶ شیائومی با قیمت ۳۰ دلاری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.