گوشی هواوی نوا Y72 با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

شرکت هواوی پیش‌تر در ماه دسامبر پارسال از گوشی پایین‌رده Enjoy 70 رونمایی کرد و اکنون این گوشی هوشمند با نام جدید هواوی نوا Y72 در بازارهای خارج از کشور چین عرضه شده است.

این دستگاه با همان طراحی، تصاویر بازاریابی و حتی دکمه اختصاصی X برای دسترسی سریع به برنامه‌ها در وبسایت آفریقای جنوبی کمپانی ظاهر شده است.

هواوی نوا Y72 مجهز به باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار ماژول کمکی 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است. مشخصات دقیق گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما بی‌تردید شاهد به‌کارگیری تراشه کایرین 710A و نمایشگر 6.75 اینچی LCD با رزولوشن 720p خواهیم بود.

باتری غول‌پیکر گوشی از فناوری شارژ 22.5 واتی در بستر سیم و از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما ورژن جهانی آن احتمالا از رابط کاربری EMUI بهره خواهد برد.

این گوشی هوشمند با مدل‌های رنگی سبز و مشکی و برچسب قیمتی 4999 رند آفریقای جنوبی (حدودا معادل 265 دلار) به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر حتی پیکره‌بندی حافظه این دستگاه نیز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این اطلاعات طی روزهای آینده تائید شوند.

نوشته گوشی هواوی نوا Y72 با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.