امتیاز تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9400 در بنچمارک Antutu رتبه اول را کسب کرد

بنچمارک‌ها شاید دیگر مثل قدیم فاکتور خیلی تعیین‌کننده‌ای در خرید محصولات نباشند اما همچنان می‌توانند یک معیار مناسب برای سنجش توان سخت افزاری تراشه‌ها باشند. به تازگی امتیاز تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9400 در بنچمارک Antutu منتشر شده، جایی که توانست رتبه اول را کسب کند.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 9400

نتیجه غیررسمی جدیدی در بنچمارک AnTuTu منتشر شده که مربوط به گوشی پرچمدار آینده اوپو یعنی Find X8 Pro است. این دستگاه با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ تجهیز خواهد شد و نتیجه منتشر شده را می‌توان یک تیر و دو نشان دانست. چرا که عملکرد یک موبایل پرچمدار و تراشه پرچمدار هنوز معرفی نشده را به ما نشان می‌دهد.

بنچمارک دیمنسیتی ۹۴۰۰

بنچمارک دیمنسیتی ۹۴۰۰

جالب اینجاست که امتیاز ترکیبی AnTuTu نسخه 10 مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ بالاتر از تمام نمونه‌های موجود قرار می‌گیرد. امتیاز 2,880,558 بسیار بالاتر امتیاز Snapdragon 8 Gen 3 یا حتی تراشه Apple M4 است. البته باید یادآور شویم که مقایسه بین پلتفرمی نتایج بنچمارک Antutu صحیح نیست.

با این حال، گزارش‌های قبلی برای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 نشان می‌دهد که Dimensity 9400 این رتبه اول را به زودی و پس از معرفی تراشه پرچمدار جدید کوالکان از دست بدهد.

با این وجود، مشخصات شایعه شده برای تراشه پرچمدار آتی مدیاتک هنوز قابل توجه است. گفته می شود که Dimensity 9400 دارای چینش زیر برای CPU خواهد بود:

۱- یک هسته Cortex-X5 با فرکانس 3.4 گیگاهرتز

۲- سه هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.3 گیگاهرتز

۳- چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.4

این تراشه بر روی نسل دوم فناوری 3 نانومتری N3E TSMC ساخته خواهد شد.

نظر شما درباره این عملکرد تراشه پرچمدار مدیاتک چیست؟

نوشته امتیاز تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9400 در بنچمارک Antutu رتبه اول را کسب کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.