تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۴ در دست توسعه قرار دارد

کوالکام در حال آماده‌شدن برای رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بوده و همزمان بر روی تراشه های مختلفی کار می‌کند. تراشه‌ای که انتظار می‌رود «اسنپدراگون 8s نسل ۴» نام داشته باشد، با شماره مدل «SM8735»، توسط برند هایی مانند شیائومی در حال آزمایش است. اطلاعاتی از میان داده های HyperOS منتشر شده که نشان می‌دهد این چیپست در دست توسعه قرار دارد.

احتمالاً ردمی توربو ۴ به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۴ مجهز می‌شود

در حالی که کوالکام هنوز از Snapdragon 8 Gen 4 رونمایی نکرده، افشای Snapdragon 8s Gen 4 همه را شگفت‌زده می‌کند. قبلاً گزارش هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد ردمی توربو ۴ شیائومی به پایگاه داده IMEI اضافه شده است. ردمی توربو ۳ از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ با شماره مدل SM8635 بهره می‌برد. اکنون در میان داده های HyperOS شیائومی شاهد پردازنده جدیدی با شماره مدل SM8735 هستیم. این چیپست ممکن است تراشه مورد استفاده در ردمی توربو ۴ باشد که هم‌اکنون در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

انتظار می‌رود که Redmi Turbo 4 در بازار جهانی با برند POCO به فروش برسد.در حال حاضر، ممکن خیلی زود باشد که درباره این موضوع صحبت کنیم. زیرا سری POCO F6 در ماه ژوئن معرفی شد و نباید فراموش کرد که برنامه های این برند ممکن است تغییر کند.

شیائومی همچنین ممکن است از اسنپدراگون 8s نسل ۴ در گوشی هوشمند دیگری نیز استفاده کند. امسال، تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ برای اولین بار در Xiaomi CIVI 4 Pro استفاده شد و پس از آن، Redmi Turbo 3 هم به لیست دستگاه های مجهز به این تراشه اضافه گشت. کوالکام و شیائومی به‌طور فعال در حال آزمایش اسنپدراگون 8s نسل ۴ هستند و انتظار می‌رود که این تراشه در سال آینده میلادی معرفی شود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ما هنوز نمی‌دانیم که این چیپست آینده کوالکام چه تغییراتی خواهد داشت. اسنپدراگون 8s نسل ۳ مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عمل کرد. انتظار می‌رود که اسنپدراگون 8s نسل ۴ نیز عملکردی مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ داشته باشد. البته هنوز مشخص نیست که کوالکام چه کاری انجام خواهد داد. تنها اطلاعات تأیید شده آن است که این تراشه با شماره مدل SM8735، به‌طور فعال در حال آزمایش است.

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 با هسته Cortex-X4 معرفی شد: به سوی گوشی‌های قاتل پرچمدار

نظر شما چیست؟

نوشته تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۴ در دست توسعه قرار دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.