ابزارهای جانبی سری گلکسی S24 سامسونگ با همکاری هنرمندان اروپایی تولید خواهند شد

سامسونگ اخیرا از همکاری هیجان‌انگیز خود با 3 هنرمند اروپایی برای تولید یک سری منحصربه‌فرد از لوازم جانبی مخصوص سری گلکسی S24 خبر داده است. Ricardo Cavolo از اسپانیا، Steven Wilson از بریتانیا و Yeye Weller از آلمان سه هنرمند شریک در این پروژه هستند.

هر هنرمند با طراحی لوازم جانبی الهام گرفته شده از فرهنگ به مشتریان امکان می‌دهد تا هنر اروپایی را در زندگی روزمره خود ادغام نمایند. کالکشن جدید برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا و گلکسی زد فلیپ 5 طراحی شده و شامل 3 گونه مختلف کیس و کارت‌های Flipsuit است.

این اکسسوری‌ها نه تنها از جنبه ظاهری جذاب هستند؛ بلکه از نظر فنی نیز پیشرفته بوده و از فناوری NFC پشتیبانی می‌کنند. این تکنولوژی به کیس‌ها امکان می‌دهد تا در صورت اتصال، انیمیشن‌ها را بر روی صفحه‌نمایش گوشی نشان دهند.

بعلاوه مشتریانی که نسبت به خریداری این ابزارهای جانبی اقدام نمایند؛ یک واچ فیس منطبق با آن‌را برای گلکسی واچ 6 به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این واچ فیس از طریق راهنمای ارائه شده در بسته‌بندی قابل دانلود خواهد بود.

این کالکشن انحصاری برای خرید از طریق وبسایت Samsung.com قابل دسترس خواهد بود. فرآیند فروش از 16 کسور منتخب آغاز شده و تا روز 26 ژانویه (6 بهمن ماه) به بیش از 20 بازار مختلف تعمیم پیدا می‌کند. این کشورها شامل کره، ایالات‌متحده، چین، بریتانیا، آلمان، فرانسه، استرالیا و برزیل هستند. Evelyn Kim؛ معاون ارشد مرکز جهانی برند در سامسونگ الکترونیکس، هیجان خود را بابت این همکاری ابراز کرد. به گفته وی این ابزارهای جانبی به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهند تا از طریق دستگاه‌های خود، سلیقه شخصی‌شان را ابراز نمایند.

مشارکت هر هنرمند نشان‌دهنده سبک و الهام منحصربه‌فرد آنها است. طرح هنری Flaming Heart از Ricardo Cavolo، طرح بولداگ Steven Wilson و تم Spread Love از Yeye Weller انتخاب‌های متمایزی را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های سری گلکسی S24 مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی با استقبال بسیار چشمگیری در بازار هندوستان مواجه شده‌اند و میزان پیش‌فروش آنها ظرف مدت تنها 3 روز از مرز 250 هزار دستگاه فراتر رفت. این افزایش تقاضا موجب شد تا سامسونگ دوره دریافت پیش‌سفارش را کوتاه‌تر کرده و فروش مستقیم پرچمداران خود از طریق خرده فروشی‌های آنلاین مانند Amazon India و Blinkit را آغاز نماید.

نوشته ابزارهای جانبی سری گلکسی S24 سامسونگ با همکاری هنرمندان اروپایی تولید خواهند شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.