اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سامسونگ گلکسی رینگ منتشر شد

گلکسی رینگ اولین انگشتر هوشمند شرکت سامسونگ به‌شمار رفته و چند ماه قبل روانه بازار شد. این گجت پوشیدنی هم‌اکنون در تعداد بسیار محدودی از کشورها قابل دسترس بوده و سامسونگ در تلاش است تا پیش از عرضه گسترده‌تر گلکسی رینگ در بازارهای مختلف، پایداری آن‌را بهبود دهد.

در همین راستا اکنون گلکسی رینگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت نموده است. این به‌روزرسانی با حجم محدود 0.64 مگابایتی در ایالات‌متحده منتشر شده و از فریم‌ور با شماره ورژن Q50XWWU2AXH1 استفاده می‌کند. بر اساس اعلام فهرست تغییرات رسمی، این آپدیت بایستی به ثبات و بهبود اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث کمک کند.

همچنین ادعا شده که آپدیت جدید در بهبود ویژگی Samsung Health موثر خواهد بود. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که پایداری در گلکسی رینگ چه معنایی خواهد داشت. برخی کاربران احتمالا با مشکل قطع ارتباط گلکسی رینگ مواجه شده‌اند و سامسونگ این مشکلات را برطرف نموده است. بعلاوه برند کره‌ای احتمالا عملکرد و دقت ردیابی تناسب اندام که از طریق برنامه Samsung Health قابل دسترس است را بهبود داده است.

گلکسی رینگ دارای بدنه تیتانیومی بوده و در 3 گزینه رنگی مشکی تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و طلایی تیتانیوم روانه بازار می‌شود. گواهینامه حفاظتی IP68 مقاومت انگشتر در برابر نفوذ آب و گردوغبار تا فشار 10 اتمسفر و عمق 100 متر را تضمین می‌کند. این گجت پوشیدنی مجهز به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر ضربان قلب جهت پایش وضعیت سلامت و تناسب اندام بوده و با اپلیکیشن Samsung Health در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ همگام می‌شود.

استفاده از این انگشتر هوشمند خصوصا هنگام خواب در مقایسه با ساعت‌های گلکسی واچ آسان‌تر خواهد بود. گلکسی رینگ قادر به ردیابی مدت زمان و کیفیت خواب، ضربان قلب و فعالیت‌های تمرینی کاربر است. البته این گجت فاقد GPS بوده و در نتیجه دقت ردیابی آن در فضاهای غیرمسقف به اندازه ساعت‌های گلکسی واچ نخواهد بود. با این‌حال در صورت حمل گوشی هوشمند در فضاهای روباز، همگام‌سازی داده‌ها امکان‌پذیر است.

گلکسی رینگ با یک نوبت شارژ برای مدت 5 الی 7 روز قابل استفاده بوده و کیس شارژ Qi2 ارائه شده همراه با آن نیز امکان شارژ حداکثر 1.5 نوبتی انگشتر را فراهم می‌کند.

نوشته اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سامسونگ گلکسی رینگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.