پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 برای سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ بالاخره پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 را برای گوشی‌های سری گلکسی S24 خود در کشورهای اروپایی منتشر کرد. با توجه به انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S24 و تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌های پیشرفته اخیر سامسونگ، عرضه آپدیت امنیتی سپتامبر 2024 با تاخیر چند هفته‌ای مواجه شد.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا‌ هم‌اکنون در سراسر اروپا قابل دسترس است. این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن S92xBXXS3AXHD بوده و حجم آن برای مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا به‌ترتیب برابر با 288 و 451.53 مگابایت است.

این آپدیت شامل پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 بوده و 67 حفره امنیتی پیش‌تر شناسایی شده در نرم‌افزار نسخه قبلی را برطرف می‌کند. کاربران سری گلکسی S24 که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند؛ هم‌اکنون می‌توانند به مسیر Settings > Software update روی گوشی خود مراجعه نموده و با ضربه زدن روی دکمه Download and install انتشار به‌روزرسانی برای دستگاه را به‌طور دستی بررسی کنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin آن‌را روی گوشی خود فلش کنند. به‌روزرسانی اخیر هیچ‌گونه ویژگی جدیدی را برای گلکسی S24 به ارمغان نخواهد آورد. در واقع این به‌روزرسانی صرفا بر مقوله ارتقاء حریم خصوصی، بهبود قابلیت اطمینان‌پذیری و امنیت گوشی‌ها تمرکز نموده است.

سامسونگ اخیرا با انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی‌های جدیدی را برای دستگاه‌های سری گلکسی S24 ارائه نموده است. Sketch to Image، Composer، حالت شنیداری در Interpreter، ترجمه و خلاصه‌سازی فایل‌های PDF و Portrait Studio از جمله ویژگی‌های جدید عرضه شده در One UI 6.1.1 به‌شمار می‌روند.

انتظار می‌رود که سامسونگ در اواخر ماه جاری یا اواسط ماه اکتبر برنامه بتا One UI 7.0 برای سری گلکسی S24 را آغاز نماید. One UI 7.0 بر پایه اندروید 15 بنا شده و احتمالا با رابط کاربری بازطراحی شده شامل پنل سریع دو صفحه‌ای جدید، آیکون جدید باتری در نوار وضعیت، انیمیشن‌های شارژ جدید، انیمیشن‌ها و انتقال‌های بهبودیافته و آیکون‌های جدید برای برخی اپلیکیشن‌های بومی منتشر خواهد شد.

نوشته پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 برای سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.