تصاویر رسمی و قیمت گلکسی S24 FE در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شد

قبل از رونمایی گلکسی S24 FE، لیست پیش‌فروش این تلفن هوشمند در وب‌سایت سامسونگ ایالات متحده مشاهده شده که قیمت، رنگ‌بندی و تصاویر آن را نشان می‌دهد. انتظار داریم که این گوشی در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) به‌طور رسمی معرفی شود.

قیمت گلکسی S24 FE سامسونگ از ۶۵۰ دلار آغاز می‌شود

نسخه پایه گلکسی S24 FE با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با پرداخت ۶۴۹ دلار قابل‌تهیه خواهد بود. این گوشی با رنگ های خاکستری، نقره‌ای، سبز نعنایی و آبی در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده که نسخه زرد رنگ این تلفن هوشمند نیز در برخی از بازار ها موجود خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند با قیمت ۷۰۹ دلار به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی S24 FE در وب‌سایت سامسونگ

لیست مشاهده شده در وب‌سایت سامسونگ (که البته اکنون حذف شده است) نشان داد که Galaxy S24 FE دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر نسبت به نسل قبل بهبود یافته که خوانایی آن را در فضای باز نیز تضمین می‌کند.

Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE

تراشه اگزینوس 2400e وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی اس ۲۴ اف ای را بر عهده خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که این چیپست نسخه آندرکلاک شده اگزینوس ۲۴۰۰ خواهد بود که به‌عنوان قلب تپنده گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس در نظر گرفته شده است. Exynos 2400e دارای حداکثر فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز است.

این تلفن هوشمند فن ادیشن آینده سامسونگ با ۸ گیگابایت رم و حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. متاسفانه لیست مشاهده شده در وب‌سایت این غول فناوری کره‌ای، مشخصات باتری S24 FE را نشان نمی‌دهد. اما شایعات منتشر شده در گذشته فاش کرده‌اند که این دستگاه دارای باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که سامسونگ ادعا می‌کند می‌تواند تا ۲۸ ساعت به پخش ویدئو ادامه دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی کند.

گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE

مطابق با گزارش Gizmochina، سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy S24 FE قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز می‌شود. دوربین های فوق‌عریض و تله‌فوتو این گوشی هوشمند نیز به‌ترتیب وضوح ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی (با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری) خواهند داشت. دوربین سلفی گلکسی S24 FE درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ را پیش از معرفی رسمی تماشا کنید

نظر شما چیست؟

نوشته تصاویر رسمی و قیمت گلکسی S24 FE در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.