ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز می‌شود

امروز ردمی، پوستر های جدیدی را برای تأیید مشخصات دوربین نوت ۱۴ پرو پلاس منتشر کرد. دیروز نیز جزئیات تراشه و باتری این تلفن هوشمند منتشر شده بود. هم‌اکنون می‌دانیم که برای اولین بار، یک گوشی از سری نوت شیائومی مجهز به دوربین تله‌فوتو می‌شود.

دوربین تله‌فوتو ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس توانایی زوم اپتیکال ۲.۵ برابری خواهد داشت

پوستر های منتشر شده تایید می‌کنند که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور OmniVision Light Fusion 800 (همان سنسور آمنی‌ویژن OV50H) خواهد بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند به گشودگی دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز می‌شود. مشخصات دوربین این دستگاه مشابه شیائومی ۱۴ سیوی به‌نظر می‌رسد.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

دوربین تله‌فوتو Redmi Note 14 Pro Plus

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، Redmi Note 14 Pro Plus شیائومی دارای دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متری خواهد بود. این دوربین گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 داشته و توانایی زوم اپتیکال ۲.۵ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که دوربین سوم از نوع «فوق‌عریض» باشد. اما هنوز جزئیات آن را نمی‌دانیم.

همچنین تأیید شده است که ردمی نوت ۱۴ پرو به یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1.5K و لبه های خمیده مجهز خواهد شد. این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس ۲ محافظت می‌شود. این گوشی آینده ردمی با برخورداری از استاندارد IP69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. با وجود آنکه هنوز اندازه صفحه نمایش این گوشی منتشر نشده، اما انتظار به‌کارگیری یک پنل ۶.۶۷ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را داریم.

ردمی Note 14 Pro Plus با تراشه اسنپدراگون و باتری پرظرفیت در راه است

تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Note 14 Pro Plus را بر عهده خواهد داشت. این گوشی به باتری پرظرفیت ۶,۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در پیکربندی های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود. این گوشی به رم UFS 3.1 و حافظه ذخیره‌سازی LPDDR5 مجهز خواهد شد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS شیائومی به دست کاربران می‌رسد. ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در رنگ های مختلفی مانند سبز، سفید و مشکی نیمه‌شب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آنباکسینگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی را پیش از معرفی رسمی ببینید

این تلفن هوشمند به‌همراه ردمی نوت ۱۴، نوت ۱۴ پرو و ایربادز ردمی بادز ۶ در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ماه) و در کشور چین معرفی می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند سری نوت شیائومی چیست؟

نوشته ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.