زمان عرضه گوشی‌های سری میت 70 هواوی اعلام شد

ریچارد یو؛ رئیس هیات مدیره کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی پیش‌تر اعلام کرد که انتشار نسخه بتا عمومی سیستم‌عامل HyperOS Next این شرکت در روز 8 اکتبر (17 مهر ماه) آغاز خواهد شد. اکنون برخی منابع مطلع در زنجیره تامین ادعا کرده‌اند که گوشی‌های سری میت 70 هواوی احتمالا در ماه نوامبر امسال عرضه خواهند شد. با این‌حال تاریخ دقیق عرضه این دستگاه‌ها هنوز مشخص نشده است.

وبسایت Yicai Global در گزارش اخیر خود به این خبر اشاره نموده و مدعی شده که بسیاری از قطعات مورد نیاز برای تولید سری میت 70 پیش‌تر در اختیار هواوی قرار گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که تولید انبوه سری میت 70 پیش‌تر آغاز شده یا در آینده‌ای نزدیک شروع خواهد شد. همچنین در این گزارش پیش‌بینی شده که تولید انبوه سری میت 70 پیش از فرا رسیدن جشنواره نیمه پاییز در چین آغاز شود. این فستیوال معمولا در حد فاصل اواسط ماه سپتامبر تا اوایل اکتبر برگزار خواهد شد.

به گفته منابع صنعتی، سری میت 70 احتمالا در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری میت 60 هواوی در اواخر ماه آگوست معرفی شده و در اوایل ماه سپتامبر سال گذشته به بازار عرضه شد. بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین تصور می‌شد که توسعه سیستم‌عامل HarmonyOS Next موجب تاخیر در عرضه پرچمداران سال 2024 هواوی خواهد شد.

گوشی‌های میت 60 و میت 60 پرو هواوی نخستین دستگاه‌های مجهز به تراشه 7 نانومتری بومی کمپانی به‌شمار رفته و خیلی زود به سرخط رسانه‌های خبری تبدیل شدند. از آن زمان به بعد هواوی چندین دستگاه مختلف با نسخه‌های تقویت شده این تراشه را روانه بازار کرده است. بر اساس شایعات، توان پردازشی سری میت 70 هواوی از طریق تراشه کایرین 9100 تامین خواهد شد. این نیمه‌هادی به ارتقاء عملکرد دستگاه نسبت به مدل‌های نسل قبلی کمک خواهد کرد.

بی‌تردید جالب خواهد بود که ببینیم سری میت 70 در کنار سیستم‌عامل جدید هواوی چه عملکردی را از خود ارائه خواهد داد. Zhu Yonggang؛ رئیس واحد Mobile Cloud هواوی ادعا کرده که HarmonyOS Next ظرف مدت یک سال کاری انجام داده که اجرای آن در iOS و اندروید 17 سال زمان برده است.

اطلاعات اخیرا منتشر شده توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station نشان می‌دهند که نمونه اولیه هواوی میت 70 دارای سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی متمرکز و نمایشگری با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف است. اگرچه اطلاعات پیش‌تر فاش شده به وجود اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر اشاره داشتند؛ اما اکنون فرد افشاگر مدعی شده که سری میت 70 هواوی از حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور بهره گرفته و مجهز به فریم میانی فلزی با طراحی مسطح خواهد بود.

از آنجا که این اطلاعات با شایعات پیشین در تناقض هستند؛ لذا توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید.

نوشته زمان عرضه گوشی‌های سری میت 70 هواوی اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.