تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ برای گلکسی A16 5G سامسونگ استفاده خواهد شد؟

پیش‌تر شایعاتی چند درباره سامسونگ Galaxy A16 مدل 5G شنیده بودیم. همچنین طراحی ظاهری آن را در رندرهای غیررسمی دیدیم. با این حال شاید هیجان‌انگیزترین شایعه درباره آن را بتوان احتمال دریافت ۶ آپدیت اساسی سیستم عامل اندروید دانست. در همین حال به تازگی مجددا گزارش شده که تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ برای گلکسی A16 5G سامسونگ استفاده خواهد شد.

تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ گلکسی A16 5G

گلکسی A16 5G سامسونگ به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شده است چرا که سامسونگ هند صفحات پشتیبانی را منتشر و NBTC تایلند نیز این گوشی را تأیید کرد.

یک نسخه از این دستگاه با شماره مدل SM-A166P/DS در سایت سامسونگ هند مشاهده شده است.

این مدل مدتی قبل با تراشه مدیاتک Dimensity 6300 در نتایج بنچمارک رصد شده بود. بعداً مدل دیگری به نام SM-A166E با تراشه Exynos 1330 دیده شد.

طبق معمول عملکرد سامسونگ، این احتمال وجود دارد که مناطق مختلف تراشه‌های متفاوتی دریافت کنند. تا جایی که مشخص شده، هند و تایلند نسخه مدیاتک را دریافت می کنند.

گلکسی A16 5G احتمالا بین ۴ تا ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. به هر حال خرید مدل ۴ گیگابایت حافظه رم برای محصولی که می‌خواهد ۶ سال آپدیت اساسی نرم افزاری اندروید را دریافت کند، خیلی انتخاب خوبی نخواهد بود! حافظه داخلی بین ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت قابل انتخاب است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ گلکسی A16 5G دارای نمایشگری از نوع LCD در اندازه 6.7 اینچی با رزلوشن 1080 در 2340 پیکسل، رفرش‌ریت 90 هرتز و روشنایی 800 نیت خواهد بود. اینجا باید گفت که شاید پنل LCD نسبت به پنل AMOLED نسل قبلی خیلی جذاب نباشد.

گواهی IP54 برای مقاومت نسبی در برابر آب و خاک وجود خواهد داشت. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که احتمالا همان شارژر ۲۵ وات را پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ این مشخصات برای گلکسی A16 مدل 5G جذاب است؟

نوشته تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ برای گلکسی A16 5G سامسونگ استفاده خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.