گوشی iQOO Z9 Turbo Plus با تراشه پرچمدار مدیاتک و باتری 6,400mAh معرفی شد

آیکو تلفن هوشمند جدیدی را از سری Z9 در کشور چین رونمایی کرد. این خانواده از گوشی ها شامل Z9 ،Z9x و Z9 Turbo می‌شوند. هم‌اکنون، گوشی iQOO Z9 Turbo Plus معرفی شده است که برترین مدل این سری محسوب می‌شود. البته این دستگاه تنها دارای یک تراشه متفاوت و باتری پرظرفیت‌تر نسبت به سایر مدل هاست. سایر مشخصات و طراحی آیکو زد ۹ توربو پلاس مشابه سایر اعضای سری زد ۹ است.

گوشی iQOO Z9 Turbo Plus از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی جدید آیکو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED C8 ساخت کمپانی Huaxing با وضوح 1.5K، حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. iQOO Z9 Turbo Plus به فریم تخت و یک جزیره دوربین مربعی شکل در قاب پشتی مجهز شده و همچنین از گواهینامه IP65 بهره‌مند است.

iQOO Z9 Turbo Plus

آیکو زد ۹ توربو پلاس

مطابق با گزارش Gizmochina، دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی جدید آیکو دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین فوق‌عریض این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک سوراخ صفحه و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی iQOO Z9 Turbo Plus را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند به تراشه Q1، که توسط خود آیکو برای عملکرد بهتر توسعه یافته، مجهز شده است. Z9 Turbo Plus دارای باتری پرظرفیت ۶,۴۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی از سیستم خنک‌کننده بزرگ VC برخوردار است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 به دست کاربران خواهد رسید.

از دیگر ویژگی های iQOO Z9 Turbo Plus می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای ۷، بلوتوث ۵.۴، NFC، فرستنده مادون قرمز و برخورداری از درگاه USB Type-C اشاره کرد.

قیمت آیکو زد ۹ توربو پلاس

آیکو Z9 Turbo Plus در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت معادل ۳۳۰ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۳۵۵ دلار عرضه می‌شود. پیکربندی های ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت های معادل ۳۸۵ دلاری و ۴۱۰ دلاری قابل‌تهیه خواهند بود.

گوشی های iQOO Z9s و iQOO Z9s Pro رسماً معرفی شدند

نظر شما چیست؟

نوشته گوشی iQOO Z9 Turbo Plus با تراشه پرچمدار مدیاتک و باتری 6,400mAh معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.