ردمی K80 شیائومی دارای باتری 6,500mAh و دوربین تله‌فوتو خواهد بود

ردمی قرار است این هفته از گوشی های جدید سری نوت ۱۴ پرو در کشور چین رونمایی کند. همچنین، انتظار می‌رود که در ماه نوامبر یا دسامبر (اوایل آبان تا اوایل دی) سری K80 معرفی شود. هم‌اکنون، فاش شده است که ردمی K80 دارای باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری و دوربین تله‌فوتو خواهد بود.

ردمی K80 شیائومی احتمالاً دارای گواهی ضدآب IP69 خواهد بود

انتظار داریم که در ابتدا سری ردمی کی ۸۰ شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو باشد. یک افشای اطلاعاتی جدید، برخی از مشخصات کلیدی ردمی K80 را نشان می‌دهد؛ این گوشی دارای باتری پرظرفیتی خواهد بود.

پست Smart Pikachu

یک افشاگر اطلاعات به نام Smart Pikachu، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده است که ردمی کی ۸۰ دارای قابلیت ضدآب در حد گوشی های پرچمدار خواهد بود. ردمی کی ۷۰ و کی ۷۰ پرو که در سال گذشته معرفی شدند، ضدآب نبودند؛ پس این یک ارتقاء خوب برای تلفن های هوشمند پرچمدار آینده ردمی است.

ما حداقل انتظار استاندارد IP68 و یا حتی IP69 را داریم. به‌خصوص با توجه به آنکه تأیید شده است که ردمی نوت ۱۴ پرو، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر، دارای استاندارد IP69 خواهد بود. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ردمی K80 دارای دوربین تله‌فوتو است که می‌تواند عکس های ماکرو نیز بگیرد. این یکی دیگر از ارتقا های قابل‌توجه نسبت به نسل قبل است. ردمی K70 دارای سیستم دوربین سه‌گانه اما بدون لنز تله‌فوتو بود. انتظار می‌رود که ردمی کی ۸۰ دارای قاب پشتی شیشه‌ای باشد. یکی از رنگ های در نظر گرفته شده برای این گوشی «سفید» است.‌

اطلاعات فاش شده همچنین نشان می‌دهند که این گوشی آینده ردمی دارای باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. احتمالاً باتری های پرظرفیت، به‌خصوص در محدوده ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری، تبدیل به ترند این روز ها می‌شوند. حتی تأیید شده است که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس نیز به باتری ۶,۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد.

سری Redmi K80 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود

شایعات منتشر شده در گذشته نشان داده‌اند که Redmi K80 دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 2K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. انتظار داریم که Redmi K80 Pro، تراشه و نمایشگر مشابهی با مدل استاندارد داشته باشد، اما احتمالاً سرعت شارژ و ظرفیت باتری متفاوتی خواهد داشت.

ردمی K80 پرو به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر مجهز می‌شود

این احتمال وجود دارد که ردمی K80 و K80 Pro در بازار های جهانی با نام Poco F7 و F7 Pro عرضه شوند.

نظر شما چیست؟

نوشته ردمی K80 شیائومی دارای باتری 6,500mAh و دوربین تله‌فوتو خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.