گلکسی S25 اولترا سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

گلکسی S25 اولترا سامسونگ با بدنه‌ای بازطراحی شده، حاشیه های نازک‌تر در اطراف صفحه نمایش و پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد. هم‌اکنون این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

امتیازات ثبت شده توسط گلکسی S25 اولترا کمتر از حد انتظار است

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهند که گلکسی اس ۲۵ اولترا فقط به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود و مدلی با تراشه اگزینوس نخواهد داشت. در حال حاضر، این دستگاه در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده، اما عملکردی که انتظارش داریم را نشان نمی‌دهد.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

گلکسی S25 اولترا سامسونگ در بنچمارک Geekbench مشاهده شده و امتیاز CPU آن برای اولین بار منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را درباره تراشه به‌کارگرفته شده در این گوشی هوشمند نشان می‌دهد. لیست گیک‌بنچ تأیید می‌کند که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ دارای دو هسته با فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز خواهد بود که نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته است.

نتایج و امتیازات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ثبت شده توسط اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به‌کارگرفته شده در S25 Ultra حدود ۳۰ درصد بهتر از نتایج Galaxy S24 Ultra با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. داده های گیک‌بنچ همچنین معماری ۶+۲ هسته‌ای این تراشه پرچمدار آینده کوالکام را تایید می‌کنند که قبلاً در نسخه اورکلاک شده این تراشه با نتایج مشکوک دیده شده بود.

مطابق با گزارش GSMArena، گلکسی اس ۲۵ اولترا با شماره مدل SM-938U در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. شماره مدل این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که این نسخه در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رسید. این گوشی آینده سامسونگ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم این تلفن هوشمند در گیک‌بنچ مشاهده شده که البته انتظار می‌رود Galaxy S25 Ultra با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز قابل‌تهیه باشد.

رندر جدید گلکسی S25 Ultra طراحی آن درمقابل گلکسی S24 Ultra را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی S25 اولترا سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.