اعلام شرایط تبدیل متمرکز تعهدات منقضی ایران خودرو

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می‌رساند که شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام شده است. نمایندگان محترم لازم است در خصوص اطلاع‌رسانی به مشتریان مربوط به تعهدات منقضی اقدام لازم را به عمل آورند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

محدوده زمانی: این بخشنامه صرفاً برای تعهدات منقضی شده مربوط به مهرماه سال 1403 برنامه‌ریزی شده است.

محاسبه سود مشارکت: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به محض انقضای دعوتنامه به‌طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد: لازم است بعد از انجام تبدیل، حتماً تأمین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

بروز رسانی شرایط: در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع‌رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

نمایندگان ایران خودرو باید به دقت شرایط تبدیل را بررسی کرده و اطلاعات لازم را به مشتریان منتقل کنند تا فرآیند تبدیل به‌طور مؤثر و بدون مشکل انجام شود.
ایران خودرو

نوشته اعلام شرایط تبدیل متمرکز تعهدات منقضی ایران خودرو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.