حذف شارژر شیائومی از جعبه گوشی‌های این شرکت سرانجام با عرضه Xiaomi 14T رقم می‌خورد

شیائومی قرار است این هفته و در تاریخ 26 سپتامبر/5 مهر به‌صورت رسمی از گوشی‌های شبه‌پرچمدار سری Xiaomi 14T خود رونمایی کند. پیش از این مشخصات و طراحی کامل این گوشی‌ها فاش شده بودند. اکنون اما، یک گزارش جدید به پیروی شیائومی از اپل و سامسونگ اشاره دارد و بیان می‌کند که این شرکت سرانجام سیاست حذف شارژر از جعبه گوشی‌های خود را با عرضه سری Xiaomi 14T آغاز خواهد کرد.

حذف شارژر شیائومی از جعبه Xiaomi 14T

به‌گفته‌ی افشاگر chunvn8888، دو مدل شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو در مناطق جنوب شرقی آسیا شارژر درون جعبه ندارند. این بدان معناست که گوشی‌های پرچمدار ارزان‌قیمت آینده تنها با خود گوشی و سیم شارژ در جعبه در مناطقی مانند برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام و سایر مناطق مرتبط عرضه خواهد شد.

برای یادآوری، اپل اولین برندی بود که این حرکت بحث‌برانگیز را برای حذف لوازم جانبی ضروری با محصولات خود انجام داد. این شرکت ادعا می‌کرد که این تصمیم به‌دلایل زیست‌محیطی بوده است. درحالی‌که سامسونگ در ابتدا برای این حرکت از اپل انتقاد کرد، اما درنهایت راه این شرکت را دنبال کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که شیائومی جدیدترین شرکتی است که این اقدام را عملیاتی می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این حرکت ممکن است یک عامل اصلی باشد که بر تصمیم مردم برای خرید دستگاه‌های جدید شیائومی تأثیر بگذارد.

حذف شارژر شیائومی از جعبه Xiaomi 14T

حذف شارژر شیائومی از جعبه Xiaomi 14T

این یک تغییر بزرگ را نشان می‌دهد و می‌تواند عرضه گوشی‌های هوشمند آینده غول فناوری چین را تحت تأثیر قرار دهد. درحالی‌که انتظار نمی‌رود این سری با قیمتی بیشتر از مدل‌های قبلی خود به‌فروش برسند، حرکت به سمت فروش آداپتورهای شارژ به‌طور جداگانه به‌طور مؤثر قیمت آن‌ها را 59.99 یورو (~ 67 دلار) افزایش می‌دهد که درحال‌حاضر معادل قیمت یک شارژر رسمی 120 واتی در بازار است.

البته هنوز مشخص نیست که این تصمیم برای بازار چین نیز اعمال می‌شود یا خیر؛ چراکه تقریباً تمامی برندهای داخلی چینی کمامان گوشی‌های خود را با شارژر درون جعبه عرضه می‌کنند و عدم ارائه این قابلیت می‌تواند تأثیر به‌شدت منفی در فروش گوشی‌های یک برند بگذارد.

نظر شما درباره حذف شارژر شیائومی از جعبه سری 14T چیست؟

نوشته حذف شارژر شیائومی از جعبه گوشی‌های این شرکت سرانجام با عرضه Xiaomi 14T رقم می‌خورد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.