بیت کوین در آستانه شکستن رکورد ماه سپتامبر

با نزدیک شدن به پایان ماه سپتامبر، بیت کوین در آستانه ثبت قوی‌ترین عملکرد قیمتی خود در تاریخ این ارز دیجیتال قرار دارد. بر اساس تحلیل‌ها، بیت کوین در هفته‌های اخیر الگوی صعودی مشابه سال گذشته را دنبال کرده و در حال حاضر بسیار بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۵۲,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیلگران فنی به الگوی کف دوقلو در نمودار بیت کوین اشاره می‌کنند که نشان‌دهنده احتمال تغییر روند صعودی در بلندمدت است. با این حال، الگوی کنج صعودی در نمودار دامیننس بازار بیت کوین می‌تواند حاکی از افزایش قدرت آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین باشد.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۶۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد ۱.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ۸.۵۲ درصدی در هفته گذشته است.

با وجود سیگنال‌های مثبت، سرمایه‌گذاران باید توجه داشته باشند که پیش‌بینی قیمت بیت کوین همچنان با چالش‌های زیادی همراه است و انجام تحقیقات مستقل قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری ضروری است.

نوشته بیت کوین در آستانه شکستن رکورد ماه سپتامبر اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.