گلکسی M55s 5G سامسونگ با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون معرفی شد

سامسونگ گلکسی M55s 5G در کشور هند معرفی شد. این تلفن هوشمند، به‌جز تغییرات جزئی، مشخصاتی دقیقاً با مشابه گلکسی M55 5G دارد. تفاوت اصلی میان این دو دستگاه، قیمت آنهاست.

گلکسی M55s 5G سامسونگ رونمایی شد: همان گلکسی M55 با قیمتی ارزان‌تر

طراحی Galaxy M55s 5G کمی با M55 5G متفاوت است. بخشی از قاب پشتی مات بوده و سایر قسمت ها براق است. یک نوار عمودی در سمت چپ قاب پشتی، جایی که لنز های دوربین قرار دارند، دیده می‌شود.

این گوشی جدید سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی Galaxy M55s 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

Galaxy M55s

سه لنز دوربین در قاب این تلفن هوشمند قابل‌مشاهده است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. برای دوربین اولتراواید، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین ماکرو از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی M55s 5G سامسونگ را بر عهده دارد. این چیپست در گلکسی M55 5G نیز به‌کارگرفته شده است. این تلفن هوشمند جدید حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. Galaxy M55s به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش منبع، این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OneUI 6.1 به دست کاربران خواهد رسید. این رابط کاربری دارای ویژگی هایی مانند Samsung Knox Vault، Quick Share و… است. در OneUI 6.1 حالتی به نام Voice Focus وجود دارد که باعث افزایش کیفیت صدای شما در هنگام مکالمه خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه Galaxy M55s

قیمت گلکسی M55s 5G از ۱۹,۹۹۹ روپیه (۲۴۰ دلار) برای نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. هنوز قیمت نسخه های ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی مشخص نشده است. عرضه این تلفن هوشمند از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ماه) آغاز خواهد شد.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

همان‌طور که اشاره شد، تفاوت اصلی Galaxy M55s و Galaxy M55، مربوط به قیمت این دو گوشی هوشمند می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی M55 با قیمت ۲۶,۹۹۹ روپیه (۳۲۰ دلار) عرضه شده است.

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده جدید سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی M55s 5G سامسونگ با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.