تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی رسما برای ۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شده است

روال رونمایی از نسل جدید سری Redmi Note شیائومی معمولا به این صورت است که اوایل پاییز هر سال در چین و حدودا ۲ یا ۳ ماه بعد در بازار جهانی معرفی می‌شود. معمولا ترکیب اعضای این خانواده برای بازارهای مختلف نیز متفاوت است. به تازگی برنامه‌ریزی رونمایی بازار چین انجام و تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی رسما برای ۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شده است.

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی

پیش‌تر شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد سری Redmi Note 14 Pro را همین هفته رونمایی می‌کند. حالا تاریخ رسمی این رویداد برای ۵ مهر ۱۴۰۳ تعیین شده است.

ما انتظار داریم در این رویداد ۲ گوشی زیر را ببینیم:

  1. ۱- ردمی نوت ۱۴ پرو
  2. ۲- ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

طراحی این دو دستگاه کمی با هم متفاوت خواهد بود. مدل پرو پلاس با جزیره دوربین برجسته‌ای عرضه می‌شود که همه دوربین‌ها زیر یک شیشه قرار دارند. در مقابل مدل پرو با دوربین‌های برجسته روی جزیره دوربین طراحی شده است. به این ترتیب جزیره دوربین مدل پرو پلاس کاملا مشکی اما برای مدل پرو رنگی است.

سری Redmi Note 14 Pro دارای گواهی‌های IP68 و IP69K خواهند بود. این بدان معناست که گوشی‌ها می توانند در برابر غوطه‌ور شدن در آب و قرار گرفتن در معرض جریان شدید آب، ورود گرد و غبار و دمای بسیار بالا مقاومت کنند.

صفحه رسمی Weibo برند شیائومی نیز تایید کرد که این گوشی ها دارای شیشه گوریلا گلس Victus 2 برای محافظت از نمایشگر خواهد بود.

جالب است بدانید که گارانتی کینگ کونگ شیائومی برای سری Redmi Note 14 ارائه می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که ممکن است برای فعال کردن این سرویس گارانتی کینگ‌کنگ، نیاز به پرداخت 595 یوان اضافی (تقریباً 85 دلار) داشته باشید.

نظر شما درباره سری ردمی نوت ۱۴ پرو احتمالی شیائومی چیست؟ برای شما جذاب هستند؟

نوشته تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی رسما برای ۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.