گارانتی کینگ کونگ شیائومی برای سری Redmi Note 14 ارائه می‌شود

محصولات خانواده Redmi Note همواره از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی بوده است. آنطور که در شایعات قبلی دیدیم، تمرکز Redmi در سری جدید این محصولات می‌تواند معطوف به کیفیت ساخت و جان‌سخت‌بودن آن‌ها باشد. در همین راستا گزارش شده که سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی با گارانتی King Kong (!) عرضه خواهد شد. اعلام شده که King Kong Guarantee Service برای این محصولات پیش‌بینی می‌شود، به این معنی که یک گارانتی ویژه را برای این سری ارائه می‌کند.

گارانتی کینگ کونگ شیائومی برای سری Redmi Note 14

گارانتی کینگ کنگ شیائومی شامل ۴ مزیت کلیدی می‌شود:

اول، یک سال ضمانت در برابر آسیب تصادفی ناشی از نفوذ آب وجود دارد. این یک امتیاز خوب خواهد بود، با توجه به اینکه اکثر ضمانت‌های استاندارد چنین موضوعی را پشتیانی نمی‌کنند.

دوم، اگر بتوانید آن را بشکنید، در سال اول یک تعویض صفحه نمایش رایگان دریافت می کنید.

سوم، گارانتی باتری به مدت یک سال عرضه می‌شود اما نکته اصلی گارانتی پنج ساله باتری است. اگر سلامت باتری شما در این مدت به کمتر از 80 درصد کاهش یابد یا در آن بازه زمانی با مشکلاتی در عملکرد مواجه شوید، شیائومی آن را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد.

با توجه به این که باتری اکثر موبایل‌های هوشمند طی ۲ تا ۳ به زیر ۸۰ درصد می‌رسد باید گفت که این آپشن گارانتی کینگ کونگ شیائومی کاملا قابل توجه است.

چهارم، ضمانت کینگ کنگ “365 روز تعویض بدون تعمیر” را ارائه می کند. به این معنی که اگر گوشی شما در سال اول دچار مشکل سخت افزاری شود، به جای تعمیر، یک دستگاه کاملاً جدید دریافت می کنید.

سرویس گارانتی کینگ کونگ شیائومی رایگان نیست!

البته که چند نکته وجود دارد. در حالی که جزئیات به طور رسمی تأیید نشده، گزارش‌ها نشان می‌دهند که ممکن است برای فعال کردن این سرویس گارانتی کینگ‌کنگ، نیاز به پرداخت 595 یوان اضافی (تقریباً 85 دلار) داشته باشید.

با توجه به قیمت احتمالی سری ردمی نوت ۱۴ شاید در بعضی از مدل‌ها این هزینه گارانتی به اندازه نصف قیمت خود گوشی باشد! باید دید که کاربران چقدر از این طرح استقبال می‌کنند.

نظر شما چیست؟ اگر شما بودید، گارانتی کینگ کونگ شیائومی را انتخاب می‌کردید؟ نباید از یاد ببرید که این سرویس در همه بازارها در دسترس نیست، مثل بازار ایران!

نوشته گارانتی کینگ کونگ شیائومی برای سری Redmi Note 14 ارائه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.