مشخصات کلیدی و قیمت iQOO 13 به‌بیرون درز کرد

کوالکام در ماه آینده میلادی به‌طور رسمی از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم که به‌زودی، موجی از تلفن های هوشمند مجهز به این تراشه از راه برسد. هم‌اکنون، مشخصات کلیدی و قیمت iQOO 13 به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند نیز از Snapdragon 8 Gen 4 برخوردار باشد.

گوشی iQOO 13 حداکثر تا اوایل دی معرفی خواهد شد

گفته می‌شود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز آیکو ۱۳ را بر عهده دارد. این گوشی حداکثر با پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

iQOO 12

انتظار می‌رود که سخت‌افزار آیکو ۱۳ متفاوت از نسل قبل باشد. شایعه شده است که این تلفن هوشمند به‌جای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی از یک سیستم دوربین سه‌گانه با سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (دوربین اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2X) برخوردار خواهد بود.

جزئیات فاش شده حاکی از برخورداری iQOO 13 از سنسور اولترسونیک زیر صفحه نمایش است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۱۵۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی با بهره‌مندی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این تلفن هوشمند همچنین دارای فریم فلزی و نوار های نوری «Halo» خواهد بود.

سری iQOO 12 با طراحی جذاب و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

قیمت آیکو ۱۳

قیمت iQOO 13 در بازار هند می‌تواند از حدود ۵۵,۰۰۰ روپیه (معادل ۶۶۰ دلار) آغاز شود. احتمالاً این دستگاه در ماه دسامبر (اوایل آذر تا اوایل دی) برای عرضه در بازار هند معرفی می‌شود.

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره iQOO 13 چیست؟

نوشته مشخصات کلیدی و قیمت iQOO 13 به‌بیرون درز کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.