تعداد توکن‌های دریافتی کاربران همستر کامبت مشخص شد

در خبری جدید از دنیای بازی‌ای کریپتویی، بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت که با استقبال بیش از 300 میلیون کاربر روبرو شده بود، وارد مرحله جدیدی شده است. پس از پایان فصل اول پرماجرا، همستر کامبت تعداد توکن‌های دریافتی هر کاربر را مشخص کرده و در بخش Airdrop بازی قابل مشاهده است.

بر اساس اعلام رسمی، این توکن‌ها که با نماد HMSTR شناخته می‌شوند، بر اساس میزان فعالیت کاربران در بخش‌های مختلف بازی از جمله کسب سود، دعوت دوستان، دستیابی به دستاوردها و استفاده از کلیدها توزیع شده است.

نکته مهم اینکه با وجود نمایش تعداد توکن‌ها، هنوز هیچ توکنی به کیف پول‌های کاربران واریز نشده است. طبق برنامه‌ریزی، این واریز در تاریخ 5 مهر انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که همستر کامبت با هدف جلوگیری از تقلب، کاربران متخلفی که از بات‌ها و روش‌های غیرمجاز استفاده کرده بودند را از دریافت ایردراپ محروم کرده است.

نوشته تعداد توکن‌های دریافتی کاربران همستر کامبت مشخص شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.