کوالکام در ادامه‌ روند تعدیل نیرو، این بار ۲۲۶ کارمند در سن‌دیگو را اخراج می‌کند

شرکت کوالکام، غول تولید تراشه‌های موبایل، در ادامه‌ی برنامه‌ی کاهش هزینه‌ها و تطبیق با تحولات بازار، مجبور به تعدیل نیروی بیشتری شده است. بر اساس گزارشات اخیر، این شرکت قصد دارد ۲۲۶ نفر از کارمندان خود را در سن‌دیگو، مقر اصلی شرکت، اخراج کند.

این اقدام، در حالی صورت می‌گیرد که کوالکام در سال ۲۰۲۳ درآمد قابل توجهی داشته و در بازار لپ‌تاپ نیز با تراشه‌های جدید خود موفقیت چشمگیری کسب کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت برای حفظ رقابت‌پذیری و بهینه‌سازی ساختار سازمانی خود، ناگزیر به این تصمیم سخت شده است.

شایان ذکر است که کوالکام از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۵۰ نفر از کارمندان خود را تعدیل کرده است. این شرکت با وجود سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، همچنان تحت تاثیر نوسانات بازار و رقابت شدید قرار دارد.

نوشته کوالکام در ادامه‌ روند تعدیل نیرو، این بار ۲۲۶ کارمند در سن‌دیگو را اخراج می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.