تولید و رنگ آمیزی بدنه لاماری در سایپاسیتروئن

اسماعیل بدخشان، رئیس مهندسی کیفیت رنگ و مواد شیمیایی شرکت سایپاسیتروئن، از آغاز تولید انبوه رنگ‌آمیزی بدنه خودروی لاماری خبر داد. وی اعلام کرد که این شرکت به تازگی استفاده از رنگ‌های صدفی را به عنوان جدیدترین و زیباترین نوع رنگ خودرویی در برنامه‌های خود قرار داده است. به ویژه، رنگ سفید صدفی سه پوششه به عنوان یک نوآوری در صنعت خودروی کشور، برای اولین بار در رنگ‌آمیزی بدنه لاماری به کار گرفته شده است.

بدخشان توضیح داد که پاشش رنگ صدفی سه پوششه نه تنها زیبایی منحصربه‌فردی به خودرو می‌بخشد، بلکه دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی است که آن را از سایر رنگ‌ها متمایز می‌کند. وی همچنین اشاره کرد که برخی از خودروهای لوکس وارداتی نیز از این تکنولوژی رنگ بهره‌مند شده‌اند.

رئیس مهندسی کیفیت رنگ و مواد شیمیایی سایپاسیتروئن در پایان افزود: روند پاشش رنگ به این صورت است که پس از اعمال لایه ED و آستر بر روی بدنه، رنگ سفید Base Coat به عنوان رنگ اصلی و تعیین‌کننده فام پاشیده می‌شود و سپس لایه صدف به صورت Wet on Wet بر روی آن اعمال می‌گردد.

نوشته تولید و رنگ آمیزی بدنه لاماری در سایپاسیتروئن اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.