زمان عرضه گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در بازارهای جهانی اعلام شد

شیائومی میکس فلیپ در ماه جولای معرفی شد و یک هفته پس از آن یکی از مدیران کمپانی اعلام کرد که این گوشی تاشو برای بازار جهانی در نظر گرفته شده است. اکنون این خبر به‌طور مستقیم از سوی مقامات بالادست تائید شده است.

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که شیائومی میکس فلیپ از ماه سپتامبر در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود. وی به تاریخ دقیقی اشاره نکرد؛ اما تا پایان ماه سپتامبر زمان چندان زیادی باقی نمانده است. بنابراین تا عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ کمتر از دو هفته دیگر زمان باقی مانده است.

این پست در پاسخ به یک نظرسنجی منتشر شده است. نظرسنجی مورد اشاره چند روز پس از عرضه شیائومی میکس فلیپ تنظیم شده است. نتایج این نظرسنجی بسیار مثبت بوده و تقریبا 80 درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی از عرضه گوشی تاشو شیائومی در منطقه سکونت خود ابراز خرسندی کرده‌اند.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این گوشی هنوز تائید نشده است؛ اما بر اساس شنیده‌ها شیائومی میکس فلیپ با برچسب قیمتی 1300 یورو (1400 دلار یا بیش‌تر) در منطقه اروپای مرکزی و شرقی عرضه خواهد شد. البته این اعداد و ارقام توسط یکی از مدیران منطقه‌ای طی ماه جولای ارائه شدند؛ بنابراین برنامه‌های کمپانی می‌توانند دستخوش تغییر شوند.

طرفداران در سراسر جهان بابت عرضه گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در منطقه خود هیجان‌زده هستند.

لی جون با انتشار پستی جزئیات مربوط به ساخت اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل کمپانی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. به گفته وی شیائومی هنگام آغاز پروژه میکس فلیپ تصمیم گرفت تا یک گوشی تاشو با عملکردی مشابه گوشی پرچمدار صفحه تخت را تولید نماید. سال‌ها کار سخت و بررسی صدها طرح مختلف بالاخره به خلق شیائومی میکس فلیپ منجر شد.

مدیرعامل شیائومی در ادامه خاطرنشان کرد: “ما بابت عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ خرسند هستیم. این دستگاه به‌عنوان نخستین گوشی تاشو صدفی‌شکل ما نقطه عطفی در روند تکامل دستگاه‌های تاشو صدفی به‌شمار می‌رود. ما اطمینان داریم که شیائومی میکس فلیپ انتظارات بالا طرفداران ما در عرصه جهانی را برآورده خواهد کرد.”

نکته مهم اینکه لی جون تنها به عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ اشاره کرده است؛ بنابراین شیائومی میکس فولد 4 احتمالا کماکان تنها در بازار چین قابل دسترس خواهد بود.

نوشته زمان عرضه گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در بازارهای جهانی اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.