گلکسی S24 FE و گلکسی Tab S10 سامسونگ احتمالا هفته آینده معرفی می‌شود

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی سری Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10 را عرضه کند. در حالی که انتظار می‌رود این اتفاق خیلی زود رخ بدهد اما تاریخ رسمی از سوی سامسونگ اعلام نشده است. البته سامسونگ ویئتنام با یک تیزر رسمی به ما می‌گوید گلکسی S24 FE و گلکسی Tab S10 احتمالا هفته آینده معرفی می‌شود.

گلکسی S24 FE و گلکسی Tab S10 سامسونگ

سامسونگ ویتنام اخیرا یک تیزر ویدیویی را در کانال رسمی یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است که به رویداد Galaxy Unpacked در ماه جاری میلادی اشاره دارد. در این ویدیو یک گوشی هوشمند با دوربین سه گانه در پشت، فریم فلزی و گوشه های گرد دیده می‌شود. این تیزر تایید می‌کند که دستگاه مذکور هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI هم خواهد داشت، بنابراین احتمالاً گلکسی S24 FE است.

در انتهای ویدیو، می‌توانیم این گوشی هوشمند را در کنار تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ ببینیم. شایعه شده که سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را با گلکسی اس ۲۴ FE در همین تاریخ عرضه می‌کند. بنابراین گوشی و تبلت جدید سامسونگ احتمالاً هفته آینده عرضه جهانی دارند. شایان ذکر است که این تاریخ با برخی از گزارش های قبلی نیز مطابقت دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که محصولات جدید سامسونگ طی هفته آتی رونمایی شوند؟ برای شما جذاب خواهند بود؟

نوشته گلکسی S24 FE و گلکسی Tab S10 سامسونگ احتمالا هفته آینده معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.