حجم دقیق باتری سری آیفون ۱۶ اپل مشخص شد

حجم باتری یکی از داده‌هایی است که تقریبا اپل هیچ‌وقت آن را اعلام نمی‌کند. اولین سری پیش‌فروش‌های iPhone 16 به دست کاربران رسیده و آن‌هایی که کنجکاوتر هستند به دنبال تکمیل پازل مشخصات فنی این محصولات رفته و داده‌هایی جالبی آورده‌اند. برای مثال به تازگی حجم دقیق باتری سری آیفون ۱۶ اپل مشخص شده است.

حجم دقیق باتری سری آیفون ۱۶ اپل

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی حجم باتری سری iPhone 16 اپل را مرور کنیم، این اعداد برای ما مهم خواهند بود:

حجم دقیق باتری آیفون ۱۶ برابر ۳۵۶۱ میلی‌آمپر ساعت

حجم دقیق باتری آیفون ۱۶ پلاس برابر ۴۶۷۴ میلی‌آمپر ساعت

حجم دقیق باتری آیفون ۱۶ پرو برابر ۳۵۸۲ میلی‌آمپر ساعت

حجم دقیق باتری آیفون ۱۶ پرو مکس برابر ۴۶۸۵ میلی‌آمپر ساعت

بنابراین، حجم باتری آیفون 16 نسبت به نسل قبلی خود 6.3 درصد افزایش، حجم باتری آیفون 16 پلاس 6.6 درصد افزایش، حجم باتری آیفون 16 پرو 9.4 درصد افزایش و حجم باتری آیفون 16 پرو مکس 5.5 درصد افزایش را تجربه می‌کنند.

در این بین آیفون ۱۶ پرو بیشترین افزایش حجم باتری را دارد و آیفون ۱۶ پرو مکس کمترین. مدل‌های پایه و پلاس تقریبا به یک اندازه افزایش حجم باتری را تجربه می‌کنند که جایی بین مدل پرو و پرو مکس است.

تراشه‌های جدید سری اپل A18 که در این محصولات استفاده شده‌اند نیز خروجی بهینه‌تری دارند. در نتیجه انتظار داریم افزایش حجم باتری و پردازش بهینه‌تر بتواند عمر باتری بهتری را برای سری آیفون ۱۶ نسبت به سری آیفون ۱۵ ارائه کند.

علاوه بر این، تمام مدل‌های آیفون 16 از شارژ بی‌سیم سریع‌تر MagSafe با توان 25 واتی پشتیبانی می‌کنند، مشروط بر اینکه یکی از شارژرهای MagSafe جدید اپل را خریداری کرده و باید آن را به یک سرشارژر 30 واتی وصل کنید.

از نظر شارژ سیمی نیز این محصولات تا توان ۴۵ وات را می‌توانند ارائه کنند.

نظر شما درباره عملکرد اپل در زمینه باتری و توان شارژ سری آیفون ۱۶ چیست؟

نوشته حجم دقیق باتری سری آیفون ۱۶ اپل مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.