تبلت هواوی MatePad 12 X رسماً معرفی شد

هواوی امروز به‌صورت رسمی MatePad 12 X را درکنار MatePad Pro 12.2 برای بازار جهانی معرفی کرد، تبلتی شیک و قدرتمند که برای بهره‌وری و خلاقیت طراحی شده است. این تبلت که کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد، طراحی سبک‌وزن، صفحه‌نمایش پیشرفته و ویژگی‌های کارآمد برای تعاملات یکپارچه و مولتی‌تسکینگ ارائه می‌دهد.

تبلت هواوی MatePad 12 X

Huawei MatePad 12 X یکی از جدیدترین محصولات اضافه‌شده به سری تبلت‌های روبه‌رشد این شرکت است. تبلت جدید با طراحی باریک و سبک‌وزن، صفحه‌نمایش 12 اینچی PaperMatte را به‌همراه داشته، از قلم M-Pencil پشتیبانی می‌کند و بدنه‌ای درجه‌یک دارد.

تبلت هواوی MatePad 12 X

تبلت هواوی MatePad 12 X

MatePad 12 X به‌طور خاص کاربران جوان‌تر را هدف قرار می‌دهد و با سه گزینه رنگی پرجنب‌وجوش عرضه می‌شود. MatePad 12 X دارای صفحه‌نمایش 12 اینچی PaperMatte است که از وضوح 2.8K، رفرش‌ریت تطبیقی ​​144 هرتز، حداکثر درجه روشنایی 1000 نیت و طیف رنگی گسترده P3 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این تبلت که با M-Pencil دارای NearLink و برنامه GoPaint است، تجربه نوشتن و طراحی کاغذمانندی را ارائه می‌کند.

همان‌طور که این شرکت توضیح می‌دهد، MatePad 12 X دارای ضخامت 5.9 میلی‌متر و وزن 555 گرم است. این طراحی سبک و باریک، کارآمدی را در حین حرکت آسان‌تر می‌کند. هواوی همچنین ادعا می‌کند که تبلت جدید به شما امکان می‌دهد پتانسیل خلاقیت خود را به حداکثر برسانید.

MatePad 12 X با پشتیبانی از HarmonyOS 4.2 دارای 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت همچنین دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که از فیلمبرداری 1080p با نرخ 30 فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر این، Huawei MatePad 12 X قصد دارد تجربه بهره‌وری در سطح رایانه شخصی را ارائه دهد. این تبلت از WPS Office پشتیبانی می‌کند که طرح و رابطی مشابه برنامه‌های مدیریت اسناد در لپ‌تاپ‌ها دارد. این دستگاه همچنین از کیبورد مغناطیسی هوشمند نیز پشتیبانی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت می‌توان به باتری 10100 میلی‌آمپرساعتی با هدف ارائه 14 ساعت پخش ویدیو، شش بلندگو، بدنه تمام فلزی و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی اشاره کرد. انتظار می‌رود Huawei MatePad 12 X در ماه اکتبر با قیمت پایه 649 یورو (حدود 722 دلار) به بازار عرضه شود.

نظر شما درباره هواوی MatePad 12 X چیست؟

نوشته تبلت هواوی MatePad 12 X رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.