هواوی واچ GT 5 و GT 5 Pro با سیستم جدید ردیابی سلامت TruSense رسماً معرفی شدند

هواوی امروز با رونمایی رسمی از سری واچ GT 5، خانواده ساعت‌های هوشمند خود را ارتقا داد. این بار، هواوی دو نوع ساعت هوشمند ارائه می‌کند: Watch GT 5 و Watch GT 5 Pro که هر دو در اندازه‌های 42 و 46 میلی‌متری در دسترس هستند.

هواوی واچ GT 5 و GT 5 Pro

با پایبندی به فرمولی که سری GT را محبوب کرده است، ساعت‌های جدید بر زیبایی‌شناسی و عمر باتری طولانی تمرکز دارند، اما اکنون به‌لطف سیستم جدید TruSense هواوی، ردیابی سلامت و تناسب‌اندام بهتری را نیز ارائه می‌دهند.

هواوی واچ GT 5 و GT 5 Pro

هواوی واچ GT 5 و GT 5 Pro

بیایید ابتدا ازنظر ظاهری صحبت کنیم. سری Watch GT 5 دارای صفحه دایره‌ای آشنا با طراحی لبه‌های تیز است. مدل استاندارد از فولاد ضدزنگ برای بدنه خود استفاده می‌کند، درحالی‌که مدل پرو با مواد درجه‌یک مانند آلیاژ تیتانیوم هوافضا و سرامیک نانو کریستال ساخته شده است.

بااین‌حال، ازنظر طراحی، تفاوت زیادی با نسخه قبلی وجود ندارد. ارتقای واقعی ساعت‌های سری 5 GT، قابلیت‌های ردیابی سلامت و تناسب‌اندام آن است. این پوشیدنی سیستم کاملاً جدید TruSense هواوی را با حسگرها و الگوریتم‌های ارتقایافته به‌ارمغان می‌آورد.

این سیستم داده‌های حسگرها را برای تعداد تنفس، SpO2 (سطح اکسیژن خون)، دمای بدن، فشارخون و ضربان قلب ترکیب می‌کند و ادعا می‌شود که نتایج سریع‌تر، دقیق‌تر و جامع‌تری ارائه می‌دهد.

Huawei Watch GT 5 (41mm)

Huawei Watch GT 5 (41mm)

درحالی‌که هر دو مدل از سیستم TruSense استفاده می‌کنند، مدل پرو همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد. این نسخه دارای ویژگی تجزیه‌وتحلیل ECG است که به کاربران امکان می‌دهد شکل موج ECG خود را با فشار دادن دکمه ساده ثبت کنند.

برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام نیز، مدل پرو می‌درخشد و ویژگی‌های اختصاصی برای فعالیت‌هایی مانند دویدن در مسیر و غواصی آزاد ارائه می‌دهد.

Huawei Watch GT 5 (46mm)

Huawei Watch GT 5 (46mm)

دوندگان مسیر به ناوبری مبتنی‌بر بخش، هشدارهای خارج از مسیر و نقشه‌های توپوگرافی دقیق روی مچ دست خود دسترسی دارند. از سوی دیگر، غواصان آزاد، از مقاومت در برابر آب تا عمق 40 متری همراه با ردیابی عمق و یادآوری بهره می‌برند.

گلف‌بازان نیز نقشی در ساعت‌های هوشمند جدید هواوی دارند. GT 5 Pro یک نمای سه‌بعدی از نقشه‌های زمین گلف را برای بیش از 15000 زمین در سراسر جهان ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، طیف وسیعی از ابزارهای تحلیلی را نیز دریافت می‌کنید که می‌توانند به شما در بهبود چرخش و ردیابی فواصل شلیک توپ گلف کمک کنند.

Huawei Watch GT 5 Pro (42mm)

Huawei Watch GT 5 Pro (42mm)

مدل استاندارد GT 5 بر ویژگی‌های اصلی ردیابی تناسب‌اندام، مانند تجزیه‌وتحلیل فرم دویدن و ارائه خدمات به مخاطبان گسترده‌تر تمرکز دارد. بااین‌حال، هر دو مدل بیش از 100 حالت ورزشی ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد پیشرفت خود را بدون توجه به فعالیتی که انتخاب می‌کنید، پیگیری کنید.

در مورد عمر باتری، نسخه 46 میلی‌متری این ساعت‌های هوشمند تا 14 روز کار می‌کنند درحالی‌که نسخه 41 میلی‌متری دارای عمر باتری 7 روز هستند. همه مدل‌ها با اندروید و iOS سازگار بوده و از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند.

Huawei Watch GT 5 Pro (46mm)

Huawei Watch GT 5 Pro (46mm)

قیمت ساعت GT 5 از 229.99 پوند شروع می‌شود و برای مدل پرو تا 329.99 پوند افزایش می‌یابد. پیش‌سفارش‌های این دستگاه‌های پوشیدنی از امروز تا ۲۲ اکتبر آغاز می‌شود و کسانی که پیش‌سفارش می‌کنند می‌توانند یک ایربادز FreeBuds 5i رایگان بگیرند.

کاربران سری Huawei Watch GT 5 نیز عضویت رایگان 3 ماهه +Huawei Health را دریافت می‌کنند. این پلتفرم دسترسی به طیف وسیعی از منابع تناسب‌اندام، ازجمله روتین‌های تمرینی برای همه سطوح، مراقبه‌های هدایت شده و برنامه‌های تناسب‌اندام شخصی را فراهم می‌کند.

نظر شما درباره ساعت‌های هوشمند هواوی واچ GT 5 چیست؟

نوشته هواوی واچ GT 5 و GT 5 Pro با سیستم جدید ردیابی سلامت TruSense رسماً معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.