هواوی واچ D2 با نظارت 24 ساعته فشار خون رسماً معرفی شد

هواوی امروز یک رویداد جهانی برای رونمایی گستره‌ای از گجت‌های پوشیدنی و تبلت‌های جدید خود برگزار کرد. درمیان دستگاه‌های برجسته، می‌توان به هواوی Watch D2 به‌عنوان جانشین واچ D اشاره کرد که با قابلیت‌های ممتازی ازجمله نظارت 24 ساعته فشار خون عرضه می‌شود.

هواوی واچ D2

Watch D اصلی به‌دلیل توانایی خود برای اندازه‌گیری مستقیم فشارخون با استفاده از میکروپمپ داخلی یک دستگاه متمایز بود و در مقایسه با رقبایی مانند Apple Watch Series 10 و Samsung Galaxy Watch Ultra، خوانش دقیق‌تری را ارائه می‌کرد.

هواوی واچ D2

هواوی واچ D2

هواوی ادعا می‌کند که Watch D2 براساس این موفقیت، با دقت بهبودیافته و طراحی شیک‌تر ساخته شده است. ویژگی برجسته این ساعت هوشمند مانیتورینگ فشارخون سرپایی (ABPM) است که ردیابی فشارخون 24/7 را امکان‌پذیر می‌کند.

واچ D2 دارای یک بند مچی شبیه به دستگاه‌های فشارخون سنتی است تا نسبت‌به ساعت‌هایی که از حسگرهای نوری استفاده می‌کنند، فشارخون را بهتر اندازه‌گیری کند.

کیسه هوای فیزیکی داخل کاف می‌تواند باد کرده و در فواصل زمانی تعیین‌شده، یادآوری‌های هوشمند را در طول روز ارائه کند و اندازه‌گیری‌های خواب را در شب ردیابی کند. این ساعت هوشمند حالت‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند: ایستاده، نشسته، یا نیمه خوابیده و اندازه‌گیری‌های داخلی خودکار را هنگام خواب انجام می‌دهد.

این دستگاه تأییدیه اداره ملی محصولات پزشکی (NMPA) در چین و مقررات تجهیزات پزشکی (MDR) در اروپا را برای ویژگی نظارت بر فشارخون دریافت کرده است.

جدای از فشارخون، Watch D2 آنالیز ضربان به ضرب ECG، سنجش SpO2، ضربان قلب، سطح استرس، و نظارت‌بر دمای پوست را ارائه می‌دهد که توسط سیستم TruSense Huawei طراحی شده است. شما همچنین می‌توانید 9 شاخص بدن را تنها با یک ضربه اندازه‌گیری کنید و نتیجه را در آنچه که گزارش نمای کلی سلامت نامیده می‌شود، مشاهده کنید.

این 9 شاخص شامل ضربان قلب، فشارخون، SpO2، استرس، دمای پوست، ECG، کشش عروقی، سلامت تنفس و آگاهی تنفس در خواب است. همچنین این اولین ساعت هوشمند هواوی است که آنالیز فشارخون را در نمای کلی سلامت خود گنجانده است.

در جلو، یک صفحه‌نمایش 1.82 اینچی AMOLED با طراحی شیشه 2.5 بعدی دارید. همچنین پشتیبانی از GPS برای مشاهده مستقیم مسیرها بر روی صفحه‌نمایش نیز وجود دارد. این ساعت در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود و دارای بند فلورالاستومر یا بند چرمی کرم برای ظاهری شیک است.

علی‌رغم این پیشرفت‌ها، ساعت D2 همان قیمت مدل قبلی خود در اروپا را حفظ می‌کند و با قیمت 399 یورو (تقریباً 444 دلار) روانه بازار می‌شود. مشتریانی که از امروز تا ۲۲ اکتبر این گجت پوشیدنی را خریداری کنند، یک ایربادز FreeBuds 5i را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند هواوی واچ D2 چیست؟

نوشته هواوی واچ D2 با نظارت 24 ساعته فشار خون رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.