تصاویر قاب محافظ رسمی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۴ اف ای در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) سال جاری میلادی با نسخه‌ای از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ معرفی شود. هم‌اکنون، تصاویر باکیفیتی از قاب های محافظ رسمی گلکسی S24 FE سامسونگ در رنگ های مختلف منتشر شده که طراحی آشنای قاب پشتی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

چهار قاب محافظ رسمی مختلف برای گلکسی S24 FE سامسونگ در نظر گرفته شده است

با توجه به تصاویر منتشر شده، چهار نوع قاب محافظ رسمی برای گلکسی S24 FE وجود خواهد داشت: یک قاب سیلیکونی، قاب محافظ با دستگیره ایستاده، کیف پول هوشمند و کیس Flipsuit.

قاب محافظ سیلیکونی Galaxy S24 FE

قاب محافظ سیلیکونی Galaxy S24 FE

قاب محافظ سیلیکونی Galaxy S24 FE

با نگاهی به قاب سیلیکونی استاندارد شروع می‌کنیم. این قاب در رنگ های آبی، خاکستری، سبز، سفید، زرد عرضه می‌شود. این یک کیس نرم (سافت تاچ) بوده که عموماً اکثر افراد آن را ترجیح می‌دهند.

قاب محافظ گلکسی اس ۲۴ اف ای با دستگیره‌ای در قسمت پشتی

مورد دوم یک قاب محافظ است که یک بند در پشت آن، برای قرارگیری بهتر در دست، دیده می‌شود. به غیر از بند، ساختار این کیس محافظ بسیار شبیه قاب های محافظ رایج است.

قاب محافظ Smart View Wallet Case

سومین مورد، Smart View Wallet Case نام دارد که از صفحه نمایش گلکسی S24 FE نیز محافظت می‌کند. نکته مثبت این قاب محافظ، وجود یک پنجره در گوشه سمت راست بالای آن است که می‌توان بدون نیاز به بازکردن، تاریخ و ساعت گوشی را به‌سرعت مشاهده کرد. همچنین بخشی در قسمت داخلی محافظ صفحه وجود دارد که به‌عنوان کیف پول، به کار خواهد آمد.

قاب محافظ Galaxy S24 FE

کیس محافظ Galaxy S24 FE

محافظ صفحه نمایش ضد انعکاس Galaxy S24 FE

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده، آخرین مورد خاص است زیرا با تلفن هوشمند همگام شده و ظاهر آن براساس استفاده شما از باتری گوشی تغییر می‌کند. این یک قاب محافظ جدید نیست، زیرا که ما مشابه آن را در گوشی های تاشو جدید سامسونگ و سری گلکسی S24 دیده بودیم. به‌جز کیس، چندین تصویر از محافظ صفحه نمایش ضد انعکاس برای Galaxy S24 FE منتشر شده است.

افزایش قیمت گلکسی S24 FE کمتر از تصورات پیشین خواهد بود

نظر شما درباره قاب های محافظ گلکسی S24 FE سامسونگ چیست؟

نوشته تصاویر قاب محافظ رسمی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.