سامسونگ انتشار آپدیت‌ One UI 6.1.1 برای گلکسی S23 اولترا را متوقف کرد!

روز دوشنبه گذشته شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 را در کشورهای اروپایی، هندوستان و سایر بازارها آغاز کرد. امروز برند کره‌ای عرضه آپدیت برای گلکسی S23 اولترا را متوقف کرده است.

دلیل اتخاذ این تصمیم، وجود باگی است که موجب ایجاد حالت شبح در تصاویر برای سطوح بزرگنمایی 16 تا 19.9 برابری می‌شود. این مشکل در هیچ گوشی دیگری مشاهده نمی‌شود؛ بنابراین انتشار آپدیت تنها برای گوشی گلکسی S23 اولترا‌ متوقف شده است.

در حال حاضر سامسونگ سرگرم رسیدگی به این مشکل بوده و پس از رفع باگ شناسایی شده، فرآیند انتشار آپدیت را از سر خواهد گرفت. در مقطع فعلی مشخص نیست که اصلاح باگ چه مدت زمان خواهد برد؛ اما انتظار می‌رود که این فرآیند بیش از چند روز یا حداکثر یک هفته طول نکشد.

اگرچه سامسونگ در تلاش برای رفع این باگ است؛ اما کاربران گلکسی S23 اولترا در صورت مواجهه با مشکل فوق می‌توانند به بخش تنظیمات اپلیکیشن دوربین مراجعه نموده و پس از لمس گزینه Intelligent optimization تنظیمات کیفی Medium را انتخاب کنند. این فرآیند در تصاویر زیر به معرض نمایش گذاشته شده است:

با انجام این‌کار، کیفیت تصاویر اندکی کاهش خواهد یافت؛ بنابراین در صورت عدم استفاده از زوم در محدوده 16 تا 19.9 برابری توصیه می‌شود تا تنظیمات Intelligent optimization را در حالت Maximum قرار دهید.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند از اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ استفاده کنند؛ برنامه‌ای که تحت تاثیر باگ قرار نگرفته است.

نوشته سامسونگ انتشار آپدیت‌ One UI 6.1.1 برای گلکسی S23 اولترا را متوقف کرد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.