تاریخ انتشار GTA 6 توسط Take Two دوباره رسما تایید شد

شرکت Take Two Interactive، ناشر بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی و مالک استودیوی راک‌استار گیمز، بار دیگر تاریخ انتشار بازی بسیار انتظار رفته GTA 6 را تأیید کرد.

طبق گزارش سالانه‌ منتشر شده توسط این شرکت، بازی GTA 6 همچنان برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. راک‌استار گیمز نیز در این گزارش اعلام کرده که به سرمایه‌گذاری روی این سری پرطرفدار ادامه می‌دهد و به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر تأخیر در انتشار GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ منتشر شده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که روند توسعه بازی طبق برنامه پیش می‌رود و طرفداران می‌توانند انتظار انتشار این عنوان پرطرفدار را در سال آینده داشته باشند.

لازم به ذکر است که اولین تریلر رسمی بازی GTA 6 در سال گذشته منتشر شد و رکورد بازدید در یوتیوب را شکست. با نزدیک شدن به اولین سالگرد انتشار این تریلر، انتظار می‌رود که راک‌استار کمپین بازاریابی گسترده‌ای را برای این بازی آغاز کند.

نوشته تاریخ انتشار GTA 6 توسط Take Two دوباره رسما تایید شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.