توقف عرضه آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی S23 Ultra به دلیل باگ دوربین سامسونگ

اواسط هفته بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت One UI 6.1.1 سری گلکسی S23 سامسونگ رسما در ایران عرضه شد. این آپدیت برای سری Galaxy Z 5 نیز در دسترس قرار دارد. با این حال متاسفانه یک روز بعد از آن مشکل زوم دوربین گلکسی S23 Ultra با آپدیت One UI 6.1.1 این گوشی گزارش شد. در حالی که این برند کره‌ای در حال آماده‌سازی راهی برای رفع مشکل مذکور است، توقف عرضه آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی S23 Ultra به دلیل باگ دوربین صورت گرفته تا کاربران بیشتری با این مشکل روبه‌رو نشوند.

توقف عرضه آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی S23 Ultra

باگ دوربین سامسونگ در گلکسی اس ۲۳ اولترا باعث ایجاد شبح در تصاویر گرفته شده در سطوح زوم بین 16x و 19.9x می شود. این مشکل هیچ گوشی دیگری را تحت تأثیر قرار نداده و فقط در مدل Ultra سری گلکسی اس ۲۳ وجود دارد.

این برند کره‌ای در حال حاضر مشغول رسیدگی مشکل مذکور است. پس از رفع مشکل، به روزرسانی مجدداً منتشر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که رفع باگ چقدر طول می کشد، اما امیدواریم که زمان مورد نیاز بیشتر از چند روز و حداکثر یک هفته نباشد.

اگر گلکسی اس ۲۳ اولترا خود را به One UI 6.1.1 آپدیت کرده‌ایم، برای کاهش تاثیر این باگ چه کنیم؟

اگر گلکسی S23 Ultra دارید و مشکل فوق‌الذکر را تجربه کرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات برنامه دوربین، روی گزینه Intelligent Optimization بزنید و آن را روی کیفیت متوسط یا Medium قرار بدهید. این مسیر در تصویر بالا نمایش داده شده است.

طبیعتا این تغییر کیفیت تصویر را اندکی کاهش می‌دهد، بنابراین اگر هرگز به محدوده زوم 16x تا 19.9x نمی روید، توصیه می شود آن را روی Maximum بگذارید. همچنین می‌توانید از برنامه دوربین Expert RAW سامسونگ استفاده کنید که تحت تأثیر باگ قرار نمی‌گیرد.

به هر صورت باگ در آپدیت‌های نرم افزاری وجود دارد و مهم برطرف کردن سریع آن است. نظر شما درباره این باگ به وجود آمده در گلکسی اس ۲۳ اولترا چیست؟

نوشته توقف عرضه آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی S23 Ultra به دلیل باگ دوربین سامسونگ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.