نخستین رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی S25 پلاس در فضای وب منتشر شد

در گذشته رندرهای مربوط به گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شدند و اکنون نوبت به سومین عضو خانواده یعنی گلکسی S25 پلاس رسیده است. این رندرها از نوع CAD بوده و در نتیجه جزئیات دقیق آنها می‌توانند نادرست باشند. با این‌حال رندرهای CAD به‌طور خلاصه طراحی کلی دستگاه قابل عرضه در ماه ژانویه 2025 را نمایش می‌دهند.

بی‌تردید طراحی گوشی کسالت‌بار بوده و با مشاهده رندرها بلافاصله می‌توان به سبک طراحی سامسونگ پی برد. استفاده از این سبک طراحی برای تشخیص برند کره‌ای امری مطلوب است؛ اما مشکل اساسی این است که طراحی گوشی ابدا جدید نبوده و دقیقا مشابه با سایر گوشی‌های گلکسی به‌نظر می‌رسد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که مولفه‌های طراحی گوشی‌های پرچمدار نبایستی با مدل‌های 200 دلاری بازار مشترک باشند.

بی‌تردید سامسونگ با چنین باوری مخالف است و طراحی قابل مشاهده عمدتا همان سبکی است که در گذشته نیز رویت شده و کم و بیش بهبود یافته است. حواشی اطراف نمایشگر تا حدی باریک‌تر شده و حلقه‌های دوربین نیز کمی متفاوت به‌نظر می‌رسند. رنگ‌آمیزی گوشی یقینا دستخوش تغییر شده و کاربران احتمالا شاهد به‌کارگیری بافت پشتی متفاوت و فریم تخت‌تر خواهند بود.

این سبک از طراحی برای آن‌دسته از کاربرانی که استفاده از الگوهای عجیب و غریب و هرگز رویت نشده را ترجیح می‌دهند؛ گزینه مناسبی به‌شمار نخواهد رفت. بر اساس شایعات گلکسی S25 پلاس همانند مدل نسل قبلی خود از یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب ظرفیت باتری گوشی از نمونه 5000 میلی‌آمپرساعتی موجود در مدل اولترا تجاوز نخواهد کرد.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این نیمه‌هادی در ماه اکتبر امسال معرفی می‌شود. با این‌حال دستگاه‌های قابل عرضه در برخی مناطق احتمالا از تراشه بومی اگزینوس 2500 سامسونگ استفاده خواهند کرد. این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به 12 گیگابایت رم بوده و مدل پایه آن با حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

اندازه نمایشگر گلکسی S25 پلاس نیز مشابه با گلکسی S24 پلاس خواهد بود. گوشی جدید با ابعاد 158.4×75.7×7.3 میلی‌متری خود در مقایسه با گلکسی S24 پلاس اندکی کوتاه‌تر، لاغرتر و باریک‌تر خواهد بود. به گفته منبع منتشرکننده رندرها، خانواده گلکسی S25 تا پیش از روز 10 ژانویه سال آینده میلادی (21 دی ماه) معرفی نشده و این گوشی‌ها تقریبا در اواسط ماه ژانویه به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد.

نوشته نخستین رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی S25 پلاس در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.