نخستین ویدیو آنباکس آیفون 16 پرو اپل منتشر شد

گوشی‌های سری آیفون 16 اپل حدودا 10 روز قبل به‌طور رسمی معرفی شدند. تمامی این گوشی‌ها از روز جمعه 20 سپتامبر (30 شهریور ماه) در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. اکنون ویدیویی از آنباکس گوشی آیفون 16 پرو اپل در فضای وب منتشر شده است.

این ویدیو علاوه بر نمایش محتوای جعبه خرده فروشی گوشی، نحوه کارکرد مشخصه Camera Control در دنیای واقعی را نیز نشان می‌دهد. این دکمه جدید دارای کارکردی فراتر از دکمه شاتر دو مرحله‌ای دوربین در محصولات سونی بوده و به لطف بهره‌گیری از سنسورهای متعدد به یک ویژگی فوق‌العاده و همه منظوره تبدیل شده است.

ویدیو منتشر شده از مدت زمان بسیار کوتاهی برخوردار است؛ اما در عین‌حال محتوای جعبه خرده فروشی جمع‌وجور گوشی که تنها شامل تلفن، کابل USB و مقداری کاغذ است را به خوبی نشان می‌دهد. کاربران در صورت نیاز به هرگونه اقلام دیگر بایستی هزینه آنها را به اپل پرداخت نمایند؛ چرا که غول آمریکایی مدعی شده که این موضوع به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند.

آیفون 16 پرو با سیستم‌عامل iOS 18 عرضه شده و نخستین مجموعه از ویژگی‌های Apple Intelligence همزمان با انتشار به‌روزرسانی iOS 18.1 ارائه خواهند شد. این آپدیت به‌صورت یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان OTA طی ماه اکتبر امسال منتشر می‌شود.

نوشته نخستین ویدیو آنباکس آیفون 16 پرو اپل منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.