بنرهای تبلیغاتی جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A16 5G منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است که سامسونگ گلکسی A16 5G در ماه دسامبر امسال به‌طور رسمی معرفی شود؛ اما این موضوع مانع از افشای اطلاعات متعدد درباره گوشی آینده سری گلکسی A نشده است. اخیرا تصویری رسمی از این دستگاه لو رفته و طراحی آن‌را از تمامی زوایا به معرض نمایش گذاشته است.

امروز نیز بنرهای تبلیغاتی جدید گلکسی A16 در فضای آنلاین منتشر شده است. این بنرها مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی را فاش می‌کنند. بر این اساس گلکسی A16 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 نیتی خواهد بود. توان پردازشی این گوشی توسط تراشه اگزینوس 1330 یا Dimensity 6300 تامین خواهد شد (نوع تراشه مورد استفاده به احتمال فراوان بر اساس منطقه عرضه گوشی متفاوت خواهد بود).

حافظه رم با ظرفیت 4، 6 یا 8 گیگابایت، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، گواهینامه حفاظتی IP54 در برابر نفوذ آب و گردوغبار و وعده جذاب برای دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری سایر مشخصه‌های گلکسی A16 را تشکیل می‌دهند.

با توجه به محتوای تبلیغاتی فاش شده، سامسونگ گلکسی A16 با وعده دریافت 6 به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل اندروید و پچ‌های امنیتی برای مدت 6 سال به بازار عرضه خواهد شد. این ویژگی در صورت صحت برای رده قیمتی گلکسی A16 بی‌سابقه بوده و احتمالا به‌عنوان یکی از نقاط قوت کلیدی برای فروش نسبت به رقبای ارزان‌قیمت‌تر عمل خواهد کرد.

گلکسی A16 از ابعاد 164.4×77.9×7.9 میلی‌متری برخوردار بوده و وزن آن بسته به مدل گوشی برابر با 192 یا 200 گرم خواهد بود. این گوشی هوشمند در گزینه‌های رنگی سبز (Light Green)، آبی (Blue)، مشکی (Black) و طلایی (Gold) به بازار عرضه می‌شود.

یک گواهینامه پیش‌تر صادر شده برای گلکسی A16 نشان داد که این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

نوشته بنرهای تبلیغاتی جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A16 5G منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.